זעזוע באמדוקס: בהרב פורש אחרי 20 שנה; אלי גלמן יחליפו

דב בהרב יסיים את תפקידו בתחילת 2011 ויחדל מלשמש גם כחבר דירקטוריון - כך הודיעה הלילה החברה בארה"ב ■ במכתב לעובדים כתב: "החלטתי לעזוב; היה לי חלום והגשמתי אותו"

זעזוע באמדוקס : החברה הודיעה הלילה בהודעה למשקיעים בארה"ב כי המנכ"ל והנשיא המכהן, דב בהרב, יסיים את תפקידו בתחילת שנת 2011 ועם פרישתו יחדל מלהחזיק בכל תפקיד בחברה. את מקומו יתפוס אלי גלמן - חבר דירקטוריון החברה ששימש בעברו גם כסגנו של בהרב, וכסמנכ"ל תפעול בכיר של החברה. כמו כן שימש עד כה גלמן כיו"ר חברת ריטליקס - תפקיד בו יוחלף ע"י אבי נאור.

"במשך 20 שנים באמדוקס, היה לנו את המזל להתברך במנהיגותו של דב בהרב כאיש מפתח ובשמונה השנים האחרונות כמנכ"ל", אמר הלילה יו"ר הדירקטוריון ברוס אנדרסון. "לא ניתן להפריז בתרומתו לחברה". מהחברה נמסר עוד כי דבר פרישתו של בהרב היה ידוע משך מספר חודשים אך נשמר במשרדי החברה - שם הוקמה לאחרונה ועדת איתור לתפקיד.

אנדרסן הביע אמון רב בגלמן וטען כי החברה היא "ברת מזל" על כך שבחר לשוב לצוות המנהל של החברה ולהתמנות למנכ"ל שלה.

בהרב עצמו אמר הערב עם פירסום הדברים: "לאחר 20 שנים באמדוקס אני שמח להעביר את סמכויותיי במהלך החודשים הקרובים לידיו של מנהל יוצא דופן, איתו עבדתי בצורה קרובה ואשר בו יש לי ביטחון מלא - אלי היה שותף מרכזי בצמיחה יוצאת הדופן של אמדוקס ובמיקומה כמובילה בתעשייה. עם הפקדת הנהגת החברה בידיו של אלי, מגובה בצוות חברי הנהלה מצוין, כוח אדם מוכשר ותשתיות מתקדמות, יש לי אמון מלא ביכולתה של אמדוקס למצות את ההזדמנויות בשוק ולשמר את מעמדה המוביל ואת מגמת הצמיחה של החברה גם בשנים הבאות".

באמדוקס מציינים כי חילופי המנכ"לים הם תוצאה של תהליך שנמשך חודשים ארוכים לבחירת מועמד מתאים על ידי הדירקטוריון. כהונתו של בהרב הסתיימה עוד בעיצומו של המשבר הכלכלי העולמי ב- 2009, ולבקשת הדירקטוריון, הוא נשאר בתפקיד עד לבחירתו של מחליף מתאים. גלמן עצמו כיהן בתפקידים שונים באמדוקס בעשרים השנים בהן עבד בחברה, ובין השאר שימש כמשנה למנכ"ל החברה וכיד ימינו של בהרב.

החברה צפויה לקיים מחר בשעה 15:30 (שעון ישראל) שיחת ועידה עם בהרב וגלדמן אשר תועבר בשידור חי באתר החברה - זאת לקראת חידוש המסחר במניית החברה מחר עם פתיחת שבוע המסחר המקוצר בוול סטריט.

בהרב לעובדים: "היה לי חלום והגשמתי אותו"

בתוך כך, שיגר היום המנכ"ל הפורש מכתב לעובדי אמדוקס בו הודה להם על תרומתם וסיכם את תקופתו בחברה. במכתבו כתב בין היתר: "אחרי 20 שנים מלהיבות ומאתגרות, מתוכן שמונה שנים כמנכ"ל החברה, אני עוזב את אמדוקס ברגשות מעורבים. מצד אחד, אני נרגש לפתוח פרק חדש בחיי - להשקיע יותר זמן במשפחתי, בתרומה לקהילה וביוזמות עסקיות פרטיות. מצד שני, אני חש עצב בשל הפרידה מקבוצה נהדרת של אנשים מופלאים, ומן העשייה העצומה ביחד".

בהמשך כתב: "כשמוניתי לראשונה כמנכ"ל אמדוקס, היה לי חלום. רציתי להפוך את אמדוקס לאבן שואבת לעובדים איכותיים המצטיינים בפיתוח המוצרים החדשנים ביותר ועוסקים בפרוייקטים המורכבים ביותר על פני כדור הארץ, ולהפוך את אמדוקס לחברה הטובה בעולם. חברה ייחודית, שמשנה את פני תעשיית הטלקומוניקציה - תוך כדי יצירת ערך לבעלי המניות ותרומה לקהילה. אני גאה לומר שבזכותכם הגשמנו את החלום. אמדוקס היא הצלחה גדולה".