גינדי חתמו על אופציה למכירת פרויקט המשרדים בדרום הקריה

הרוכשת: קבוצת חג'ג' תמורת 345 מיליון שקל ■ מדובר על "סיבוב" של 50% ביחס למחיר אותו השקיעו גינדי החזקות והאחים גינדי בפרוייקט ■ הרכישה - באמצעות השלד הבורסאי אסים

אחרי שלפני כשנה נכנסה חברת גינדי החזקות לנדל"ן המניב לראשונה כשהצטרפה עם חברת האחים גינדי בבעלות משה ויגאל גינדי לעסקת המשרדים בדרום הקריה בתל אביב, מבצעות כעת שתי החברות אקזיט וחותמות על אופציה למכירת הפרויקט תמורת 345 מיליון שקל, מחיר הגבוה ביותר מ-50% מהמחיר בו הן רכשו אותו. הרוכשת היא קבוצת חג'ג' של צחי ועידו חג'ג', שחתמה לפני כשלושה חודשים על רכישת השליטה בשלד הבורסאי אסים השקעות מידי חברת נץ בונדס.

‏אסים השקעות דיווחה על העסקה במסגרת התחייבותה של קבוצת חג'ג' לרכז את כל פעילותה החדשה בתחום הנדל"ן במסגרת אסים השקעות. העסקה מול גינדי החזקות ומול חברת האחים גינדי בוצעה עבור חברה פרטית בשליטת קבוצת חג'ג', אולם לכשתושלם רכישת אסים השקעות בידי קבוצת חג'ג' יועבר הפרויקט לתחום פעילותה של אסים השקעות.

‏גינדי החזקות, בבעלות ילדיו של יגאל גינדי ואחייניו של משה, הצטרפו לחברת האחים גינדי באוגוסט 2009 ברכישת המגרש למשרדים ולמסחר ששווק על ידי מינהל מקרקעי ישראל בדרום הקריה בתל אביב. משה ויגאל גינדי זכו במכרז חודשיים קודם לכן תמורת 151.5 מיליון שקל בתוספת הוצאות פיתוח של 18.4 מיליון שקל.

‏הפרויקט משתרע על פני 6 דונם ברחוב הארבעה וניתן להקים עליו שני בנייני משרדים בני 30 קומות ו-60 אלף מ"ר.

‏לפי הדיווח לבורסה של אסים השקעות, קבוצת חג'ג' חתמה על אופציה לרכישת המגרש וזכויות הבנייה הנוספות בו, כשתמורת האופציה שילמה חג'ג' כ-16 מיליון שקל בתוספת מע"מ, שלא יוחזרו לה אם האופציה לא תמומש תוך שישה חודשים.

‏לדברי רו"ח אבי גינדי, מנכ"ל ובעלים משותפים בחברת גינדי החזקות, "מדובר באקזיט מאוד גדול. מאז יום הרכישה אנחנו בוחנים כל עסקה לגופה ופה היה פיתוי גדול למכור מאחר שהעסקה מניבה רווח מצויין. מבחינה תכנונית הפרויקט מצוי בשלבים של קבלת היתה בנייה. גם לאחר עסקה זו גינדי החזקות תמשיך לבחון עסקאות של נדל"ן למשרדים בתל אביב ובמרכז מתוך מדיניות החברה להתפתח בתחום זה".