בריינסוויי בקנדה: חתמה על שני הסכמים לביצוע ניסויים קליניים

הניסוי יתבצע בשימוש באמצעות שימוש בבדיקת Functional MRI , האחד בדיכאון מג'ורי והשני בטיפול בסימפטומים של מחלת הסכיזופרניה

חברת בריינסוויי פועלת גם בקנדה. החברה הודיעה היום כי חתמה עם Douglas Mental Health University Institute , מרכז רפואי הפועל בשיתוף McGill University במונטריאול, על שני הסכמים לביצוע שני ניסויים קליניים לבחינת יעילות מכשיר Deep TMS של החברה.

הניסוי יתבצע בשימוש באמצעות שימוש בבדיקת Functional MRI (הדמיה מוחית תפקודית), האחד בדיכאון מג'ורי והשני בטיפול בסימפטומים של מחלת הסכיזופרניה הניסויים ייערכו במתכונת של ניסוי כפול סמיות עם קבוצת ביקורת.

בריינסוויי תספק למוסד הרפואי את הציוד הדרוש לשם ביצועם, הציוד יישאר בבעלות החברה ויוחזר לה עם סיום הניסויים.

המוסד הרפואי יישא בהוצאות הניסוי, למעט עלויות בדיקות ה- fMRI שיתבצעו בשלב השני של כל אחד מהניסויים לצורך הערכת ההשפעה של הטיפול על הנבדקים, אשר בהן תישא החברה.

על פי ההסכמים, תחילת הניסויים כפופה לקבלת אישור ועדת האתיקה של המוסד הרפואי. הניסויים צפויים לארוך כשנתיים ממועד תחילתם.

הניסויים הינם חלק מאסטרטגיית החברה לבצע ניסויים קליניים בבני אדם כדי לבחון את יעילות המכשיר המפותח על ידי החברה בטיפול במחלות שונות, במסגרת שיתופי פעולה עם מוסדות מחקר ומרכזים רפואיים מובילים במדינות שונות. החברה מנהלת משא ומתן עם המוסד הרפואי על הסכמים לעריכת ניסויים נוספים לצורך בדיקת יעילות המכשיר בטיפול באלצהיימר והפרעות אכילה בשילוב עם fMRI.