אתר הווידיאו flix משתדרג: משיק צפייה בטכנולוגיית HD

נגן הווידיאו הנוכחי הוחלף בנגן חדש, ונוסף אייקון שמאפשר לצפות בתכנים קיימים באיכות ‏HD‏ בסרטונים שמתאימים לכך וכן להעלות תכני ‏HD‏ לאתר ■ עלות המהלך: כ-500 אלף שקל

‎‎אתר הווידיאו Flix‏ משתדרג. האתר מבית תפוז אנשים עבר מתיחת פנים במטרה לשפר את חוויית הצפייה באתר ולאפשר צפייה בטכנולוגיית ‏HD‏ מתקדמת.

לשם כך הוחלף נגן הווידיאו הנוכחי בנגן חדש, ונוסף אייקון שמאפשר לגולשים לצפות בתכנים קיימים באיכות ‏HD‏ בסרטונים שמתאימים לכך וכן להעלות תכני ‏HD‏ לאתר.

עלות המהלך מוערכת בכ-500 אלף שקל.‏

שינויים נוספים באתר כוללים שיפורים בממשק המשתמש והגדלת נפח ההעלאה של תכנים המוצע למשתמש. בנוסף, שותפי התוכן של Flix, בהם ‏mako‏, ערוץ הספורט והופ, יוכלו אף הם ליהנות מאפשריות ניהול מתקדמות יותר של הערוצים שלהם ב-Flix, וליצור עמוד סרטון שיהיה מזוהה עם יצרן התוכן או המותג.

‏נזכיר כי בתקופת המונדיאל הציע האתר של ערוץ 1 אפשרות לצפות במשחקי הכדורגל באיכות ‏HD‏, וגם אתרי תוכן ישראליים נוספים מאפשרים צפייה ב-‏HD‏ בחלק מתכני הווידיאו שברשותם. זאת לצד אתרי וידיאו בינלאומיים כגון YouTube ו-‏Vimeo‏ שכבר מאפשרים צפייה באיכות ‏HD‏.

‏לדברי נדב סעדיה, מנהל Flix, "השדרוגים האחרונים הינם צעד נוסף מתוך שורה של צעדים, שמטרתם היא להמשיך לספק לגולשים וליוצרים שלנו חוויה איכותית של צריכת וידיאו ברשת. אנחנו בוחנים את עצמנו כל הזמן אל מול אתרי הווידיאו הגדולים בעולם, ושמחים להיות מובילים בארץ בכל מה שקשור בטכנולוגיה ואיכות צפייה".