החל מהבוקר (ד') הורגשה איטיות כבדה בגלישה לחשבונות האישיים של לקוחות באתר בנק הפועלים, ולקוחות רבים אף דיווחו שלא הצליחו להיכנס לחשבונותיהם ולבצע פעולות או לקרוא מידע.
בנוסף, היה קושי בביצוע פעולות מסחר בניירות ערך ומטבע חוץ. לא ברור האם קיימת בעיה בשרתי האתר.
מבנק הפועלים נמסר תחילה בתגובה, כי "האתר תקין, אך קיימת בעיית איטיות שנמצאת בטיפול". אחרי השעה 15:00 הודיעו בבנק כי הצליחו לתקן את הבעיה וכי האתר מתפקד באופן רגיל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.