מותג הטיפוח והקוסמטיקה דרפן יוצא מרשתות הפארם

ייצא מסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר ואפריל - וישווק רק בבתי-מרקחת ■ מנכ"ל אלקליל: "זו הצהרה על כך שגוף בינלאומי מטפח את בתי-המרקחת בארץ, שכולם הספידו מזמן"

קבוצת מותגי אסתי לאודר, חברת אלקליל, מוציאה את מותג הטיפוח דרפן מרשתות הפארם ותחל לשווקו בבלעדיות בבתי-המרקחת הפרטיים - כך נודע ל"גלובס".

ההחלטה על הוצאת המותג מרשתות הפארם באה למעלה משנה לאחר השקת המותג בארץ, והיא תואמת את דרך שיווקו במדינות אחרות.

מנכ"ל אלקליל, אורן רווח, צופה כי מכירות המותג יגיעו בתוך שנתיים ל-15 מיליון שקל, ויעלו עד ל-20-30 מיליון שקל בתוך 3-4 שנים. לדברי רווח, מדובר במהלך אסטרטגי שמטרתו להגדיל את שיתוף-הפעולה עם בתי-המרקחת.

"בארץ יש כ-500 בתי-מרקחת, שמגלגלים 150-200 מיליון שקל מסך מכירות הקוסמטיקה בארץ. המותג ינוהל אישית על-ידי במטרה לפתוח ערוץ שיווק נוסף. אנחנו מזהים פוטנציאל מאוד גדול לקוסמטיקה הדרמטולוגית בתחום בתי-המרקחת בשל השירות האישי ללקוח, ומבחינתנו זו יריית פתיחה. זו גם הצהרה לבתי-המרקחת, גם לארגונים שמאגדים את בתי-המרקחת וגם הצהרה ליצרנים - שגוף בינלאומי מטפל ומטפח את בתי-המרקחת בארץ שכולם הספידו מזמן", מסביר רווח.

דרפן הוא מותג טיפוח אנטי-אייג'ינג על בסיס תמציות צמחים שנרכש על-ידי אסתי לאודר העולמית בשנת 2003. לפני כשנה סגרה החברה העולמית את קו האיפור, והיום המותג כולל 120 מוצרים שונים לטיפוח הגוף והפנים.

- איך יגיבו סופר-פארם, המשביר ואפריל על המהלך?

"אין עם זה בעיה לדעתי. באירופה המותג היום משווק רק בבתי-המרקחת, יחד עם ווישי ונוקס".

- במי תתחרו?

"אני מניח שהתחרות תהיה מול הקוסמטיקה הדרמטולוגית ווישי".

- איך המהלך ישפיע על המותגים האחרים שלכם?

"אני לא רואה סיבה שזה ישפיע על המותגים האחרים שלנו. יכול להיות שבעקבות הקמת הערוץ הזה נזהה בתי-מרקחת שבהם נציב מותגים אחרים שלנו".