הישג ל-ITGI: קיבלה אישור מכירה ל-2 סטנטים רפואיים באירופה

האיחוד האירופי קבע כי מוצריה של ITGI ממלאים אחר הדרישות הבטיחותיות והבריאותיות ■ החברה קיבלה אישור ISO 13485, תו תקן איכות עולמי המוענק לחברות בתחום הציוד הרפואי

חברת ITGI מדיקל , העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים המכוסים ברקמה מן החי, דיווחה הבוקר (ה') כי עמדה בהצלחה במבדקי האיכות הנדרשים וקיבלה אתמול אישור אירופי למשפחות סטנט Over and Under וסטנט AneuGraft (אישור מכירה CE Mark).

האיחוד האירופי קבע כי מוצריה של ITGI ממלאים אחר הדרישות הבטיחותיות והבריאותיות. כמו כן, קיבלה החברה אישור ISO 13485, תו תקן איכות עולמי המוענק לחברות בתחום הציוד הרפואי.

נזכיר כי לפני כחודשיים חתמה החברה על הסכם אסטרטגי עם קבוצת טבע ולפיו החברה הבת, טבע הונגריה, תרכוש ותפיץ בבלעדיות את קבוצת הסטנטים המכוסים 100% ברקמה מן החי בהונגריה.

ישראל שרייבר, מנכ"ל החברה, מציין כי "אני גאה על כך שהסטנטים הייחודיים שלנו עמדו שוב במבחני הבטיחות והאיכות הנדרשים, וכעת עם קבלת האישור המחודש למכירה באירופה נמשיך לקדם את מכירת הסטנטים באירופה, כמו גם בשאר מדינות העולם בהן אנו פועלים. האישור האירופי המחודש הוא עוד עדות שהסטנטים שלנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר והינם בעלי האיכות הנדרשת. אני בטוח כי האישור המחודש יאפשר לנו חשיפה טובה יותר של מוצרי ITGI באירופה והמשך הגדלת המכירות".