שי פרמינגר עוזב את גאון אחזקות עם מצנח זהב של כ-3.5 מ' ש'

תנאי הפרישה של המנכ"ל היוצא כוללים תשעה חודשי הסתגלות, מענקים ומימוש אופציות

חודש וחצי לאחר הדיווח כי שי פרמינגר יסיים את תפקידו כמנכ"ל קבוצת גאון אחזקות , אישר דירקטוריון החברה לפני יום הכיפורים את הסכם סיום העסקתו של המנכ"ל היוצא - בעלות כוללת של קרוב ל-3.5 מיליון שקל.

לפי ההסכם ייהנה פרמינגר מתקופת הסתגלות בת תשעה חודשים, שבמהלכה יקבל מגאון את שכרו המלא - כ-1.2 מיליון שקל עבור כל התקופה. עלות שכרו החודשי של פרמינגר ב-2009 עמדה על כ-138 אלף שקל, ועלות העסקתו כולה הסתכמה אשתקד ב-2.7 מיליון שקל.

פיצויי פיטורים

נוסף לכך יקבל פרמינגר פיצויי פיטורים מלאים (למרות שהתפטר) בסכום של קרוב למיליון שקל, וייהנה גם ממענקים בסכום כולל של כ-830 אלף שקל ומזכות לרכישת המכונית שהעמידה לו גאון במסגרת תפקידו, בהנחה של 25%.

שי פרמינגר יוכל לממש אופציות שהוענקו לו ב-2007 בחברה הבת גאון קמעונאות וסחר, ששוויין הוערך בסוף 2009 ב-648 אלף שקל. מניות המימוש יירכשו על ידי גאון בתמורה שתיקבע על פי הערכת שווי של מעריך חיצוני בלתי תלוי.

בגאון ציינו כי עיקר תנאי הסכם סיום ההעסקה משקפים את זכויותיו ואת חובותיו של פרמינגר כפי שנחתמו בהסכם העסקתו, וכי הם "משקפים את הערכת ועדת הביקורת והדירקטוריון לתרומתו המצטברת של פרמינגר לחברה לאחר 12 שנות עבודה, מתוכן כ-10 שנים כמנכ"ל החברה".

פרמינגר, שסייע לבני גאון ז"ל בהקמת הקבוצה לפני כ-12 שנה, הודיע באוגוסט האחרון על רצונו לפרוש מהתפקיד ולחפש אתגרים חדשים.