בתו של נוחי דנקנר עוזבת את דסק"ש - כדי ללמוד אופנה בשנקר

בתו של נוחי דנקנר פורשת מתפקידה בחברת דיסקונט השקעות מקבוצת IDB במטרה להתחיל בלימודי עיצוב אופנה ב"שנקר" ■ תמשיך לכהן כדירקטורית ללא שכר

רונה דנקנר, בתו הבכורה של נוחי דנקנר, פורשת מתפקידה בחברת דיסקונט השקעות מקבוצת IDB שבשליטת אביה, וזאת במטרה להתחיל בלימודי עיצוב אופנה ב"שנקר" בית הספר הגבוה ללימודי הנדסה ועיצוב.

דנקנר (26) כיהנה בתפקיד "רפרנטית לחברות בנות" במשך 3 שנים, והיא תמשיך לכהן כדירקטורית בחברות אלרון ונכסים ובנין ללא כל שכר ותגמול. דנקנר היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. במהלך שנות כהונתה בדסק"ש היא קיבלה שכר חודשי של 11,700 שקל ברוטו.

רונה דנקנר אמרה היום: "היה לי הכבוד לעבוד במחיצתם של אנשי עסקים מהמובילים והבכירים במשק הישראלי בחברות הטובות בישראל בתחומן. זו הייתה עבורי תקופה מאתגרת ומרתקת במסגרתה רכשתי כלים שישמשו אותי בעתיד. החלטתי לפרוש מתפקידי על מנת להמשיך בלימודי הגבוהים".

נוחי דנקנר, אביה של רונה ויו"ר קבוצת IDB, אמר היום: "אני מעריך את תרומתה של רונה בתי בעבודתה בקבוצת IDB בשלוש השנים האחרונות ואני שמח על שתמשיך להיות דירקטורית בחברות הקבוצה. אני גאה ברונה מאוד ובטוח שתצליח בכל דבר שתעשה".