אומ"ץ לוינשטיין ולמשטרה: "אהוד אולמרט גילה סודות מדינה"

התנועה טוענת כי במהלך כינוס בנושא יוזמת ז'נבה חשף אולמרט בפומבי סוד מדינה, שקשור במבצע צבאי של תקיפת הכור הסורי ע"י חיל האוויר בתקופת כהונתו כראש ממשלה

תנועת אומ"ץ פנתה היום (ב') ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ולמפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, בתלונה נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בטענה כי הוא גילה סודות מדינה.

"התנועה מגישה בזאת תלונה נגד אולמרט בגין ביצוע עברה פלילית על-פי חוק העונשין של גילוי סודות מדינה במהלך כינוס לדיון בנושא יוזמת ז'נבה", כתבה אומ"ץ בפנייתה.

לדברי אומ"ץ, "באותו כינוס חשף אולמרט בפומבי סוד מדינה שקשור במבצע צבאי של תקיפת הכור הסורי על-ידי חיל האוויר בתקופת כהונתו כראש ממשלה, וגילה כי שר הביטחון אהוד ברק התנגד למבצע זה והסתייג ממנו".

בנוסף, כתבה אומ"ץ בפנייתה: "אנו רואים בחומרה רבה את החשיפה הפומבית של ראש הממשלה לשעבר, שפורסמה בהרחבה גדולה בארץ ובעולם. עד כה הפרסומים על המבצע הנ"ל צוטטו ממקורות זרים, ללא אישור של אישיות ישראלית ממלכתית רמת-דרג".

יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, מסר בתגובה: "כבר התרגלנו לכך שאומ"ץ אינה מפספסת אף הזדמנות כדי לדחוף את השם שלה לתקשורת בכל דרך".