כלל ביטוח רכשה יתרת שטחי המשרדים בהרצליה ב-15 מ' שקל

מדובר ביתרת המשרדים בבית משכית בהרצליה פיתוח - החברה רכשה לפני כשנתיים את מרבית השטחים מחברת משכיות

אחרי שלפני כשנתיים רכשה כלל ביטוח את מרבית השטחים בבית משכית בהרצליה פיתוח מידי חברת משכיות, שבבעלות היזמים מני פרידמן ויוסי גרדוס, רכשה כעת חברת הביטוח קומת משרדים נוספת לצד חניות, תמורת סכום כולל של כ-15 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

בית משכית הוא בניין משרדים בן 10,000 מ"ר ו-5 קומות משרדים מעל קומת מסחר ברחוב משכית 25 בהרצליה. בעסקה הקודמת רכשה כלל ביטוח ארבע קומות משרדים ואילו קומת המסחר נשארה בידי חברת משכיות. כעת רכשה כלל ביטוח קומה נוספת של 1,000 מ"ר, וכך היא תחזיק בכל שטחי המשרדים בבניין, המשתרעים על פני 5 קומות.

שיווק הבניין מבוצע באמצעות משרדי אנגלו סכסון בהרצליה פיתוח ובאמצעות חברת ייעוץ הנדל"ן אינטר ישראל, הנציגה הישראלית של חברת הייעוץ הבינלאומית Cushman & Wakefield. הבניין תוכנן על-ידי האדריכל צפריר גנני ממשרד פלג אדריכלים.

במסגרת העסקה הראשונה שביצעה כלל ביטוח במבנה, לפני כשנתיים, סוכם שהיא תרכוש משרדים מושכרים לאחר הקמתם לפי תשואה של 8.35%. עסקה זו היתה עסקה עתידית, בסך 85 מיליון שקל. העסקה הנוכחית מהווה המשך לאותה עסקה. כלל ביטוח היא הבעלים של מגדל המשרדים אקרשטיין C, גם הוא בהרצליה פיתוח, ולאחרונה ניהלה מגעים לרכישת מספר בניינים באזור מידי אמפא, אך עסקה זו לא יצאה בסופו של דבר לפועל.