CNN Money מציג: 6 מניות בנקים שאתם חייבים לקנות

כתבי האתר דיברו עם מנהלי השקעות בוול סטריט וקיבלו את 6 מניות הבנקים המומלצות, בתוכן כמה גדולות אבל גם כאלה שהמשקיע הממוצע לא שמע עליהן מעולם

כשנתיים לאחר שההתרסקות של ליהמן ברדרס הביאה לקריסה כמעט מוחלטת של סקטור הפיננסים האמריקני, נראה שכעת עומדים מרבית הבנקים בארה"ב על רגליהם לבד (לאחר עזרה מאסיבית מצד המימשל) והם מסתכלים קדימה.

כתבי אתר CNN Money דיברו עם מנהלי השקעות בוול סטריט וקיבלו את ששת מניות הבנקים המומלצות, בתוכן כמה גדולות אבל גם כאלה שהמשקיע הממוצע לא שמע עליהן מעולם.

1. הראשונה היא ג'י.פי.מורגן צ'ייס ש"הוא הבחירה הברורה מכולן על רקע הקשרים הטובים שיש למנכ"ל ג'יימי דיימון עם האנליסטים ולכן אנחנו עוברים מיד לחמש המניות האחרות".

2. השניה היא מניית בנק אוף אמריקה , שהתרסקה בכ-90% מהשיא ועד לשפל בתחילת חודש מארס 2009. מאז המניה התאוששה במקצת אולם בקיץ האחרון היא שוב חטפה על רקע תחזיות קודרות שפרסמה הנהלת הבנק. אנליסטים מעריכים שהמניה זולה בהסתכלות היסטורית.

3. השלישית היא Cullen/Frost Bankers. ממקום מושבה בסאן אנטוניו שבטקסס, המשבר לא נראה כל כך מפחיד והיא צלחה אותו בקלות וסירבה להצעת הסיוע של המימשל. תשואת הדיבידנד של המניה עומדת על 3.5% וצפויה לגדול בשנים הקרובות.

4. הבנק של כוכבי הוליווד: City National. סיטי נשיונל החזיר במהירות יחסית 400 מיליון דולר שקיבל מהמימשל, והשתלט על 3 בנקים שפשטו רגל בשנה שעברה. העתיד שלו נראה טוב.

5. יו.אס בנקורפ: למרות שהנהלת US Bancorp מעדיפה לפזר הצהרות שמרניות ואמרה שלא תגדיל את הדיבידנד עד שלא יתבהר המצב בנוגע לשינויים הרגולטוריים האחרונים והרפורמה במערכת הפיננסית, המשקיעים צופים שהדיבידנד שהבנק מחלק יגדל בעקביות בשנים הקרובות.

6. האחרונה היא המניה החביבה על וורן באפט: וולס פארגו . למרות שהמניה התאוששה מהשפל שסימנה לפני 13 שבועות, היא עדיין נסחרת בדיסקאונט משמעותי. עם מוצרים מאוד מגוונים, בסיס לקוחות רחב, ומרווח תפעולי שמן, נראה שהבנק בדרך להגדלת הרווחים והדיבידנד בשנים הקרובות.