הערכות: iPhone 4 יעלה בישראל 3,500 ש' - כמו הדגם הקודם

לקראת ההשקה ביום שישי, לא צפויים אירועי מכירה ליליים, אולם בחברות כן מתכוננים לכמויות רוכשים גדולות שיירצו לקנות אותו ביום הראשון שיגיע ארצה

ה-iPhone 4 ייצא ביום שישי בישראל ומפעילות הסלולר כבר מתכוננות למכירות שלו. אירועי מכירה ליליים לא צפויים להתקיים ביום חמישי בחצות, אולם בחברות כן מתכוננים לכמויות רוכשים גדולות, שיירצו לקנות אותו ביום הראשון שיגיע לכאן.

מבחינת מחירים, ההערכות הן, שמחירו של האייפון 4 יהיה זהה לזה של הדגם הקודם כאן - 3GS, כאשר הוא גם יימכר באותן מסלולים אצל המפעילות הסלולריות. עלותו של הדגם הקודם בגרסת ה-16 ג'יגה עלתה כ-3,500 שקל בסלקום, פלאפון ופרטנר, כך שגם גרסת ה-4 צפויה לעלות אותו מחיר, בנפח הזיכרון הזה.

המפעילות הסלולריות שכבר למדו למכור את המכשיר של אפל במסלולים הישנים, לא צפויות לשנות את התנאים גם בדגם החדש. כמו כן, עלותו של המכשיר לחודש עמדה בדגם הקודם על כ-100 שקל והמפעילות הציעו החזרים מלאים כאשר הלקוחות, דיברו, גלשו וסמסו ב-250 שקל לחודש.

מלבד המפעילות הסלולריות, גם נציגת אפל בישראל - iDigital, תמכור את המכשיר ברשת החנויות שלה עם קו של פלאפון.

בתחילת השבוע העלתה אורנג' באנר גדול לאתר שלה, הסופר את השעות לאחור לקראת התחלת מכירת המכשיר בישראל. גם חברת פלאפון העלתה מיני-עמוד באתר שלה לפרסום המכשיר. בעמוד לא ניתן לקבל פרטים נוספים מעבר להודעה כי ה-iPhone יגיע לחנויות בקרוב.

כאמור, קצת יותר מ-3 חודשים אחרי שהושק בעולם, ה-iPhone 4 יגיע גם לישראל. מכשיר הדגל מבית אפל הוא אחד המכשירים המעניינים יותר שנמכרים היום בעולם, והוא צפוי להפוך גם ללהיט בישראל, מכיוון שזה יוצא בתקופה יחסית קצרה לאחר שהושק בחו"ל. הדגם החדש יימכר בשתי גירסאות של 16 ג'יגה ו-32 ג'יגה.