מהלך בזק: גבעות מכנסת אסיפה ביום ו'

מטרת האסיפה, לפי גבעות: "מתן הבהרות יזומות לדברים שמפורסמים בכלי תקשורת שונים, שנראה שלא הובנו נכונה, וכן תיקון פרטים לא מדויקים שהופיעו בפרסומים"

שותפות חיפושי הנפט גבעות מכנסת אסיפה מיוחדת של בעלי יחידות ההשתתפות ובעלי כתבי האופציה סדרה 12, לשם הבהרות נוכח האירועים האחרונים שפקדו את השותפות. כך הודיע היום (ד') השותף הכללי בגבעות.

"כינוס האסיפות נעשה על פי בקשת השותף הכללי לשם מתן הבהרות למידע קיים ותשובות לשאלות", נכתב בהודעה. האסיפה תתקיים ביום שישי ה-24 בספטמבר, בשעה 11.00. היא תיערך במלון כפר המכביה ברמת גן.

גבעות מבהירה כי באסיפה אין בכוונתה לחשוף מידע חדש שלא פורסם כבר, אלא להבהיר את הדו"ח ההנדסי המלא שפורסם אתמול לאחר 3 ימים של הפסקת מסחר במניה בהוראת רשות ני"ע, שדרשה כי הדיווח על הדו"ח ההנדסי יהיה שקוף ומקיף. יש לציין כי כינוס האסיפה במהלך בזק נועד ככל הנראה לספק הבהרות עוד לפני פתיחת המסחר במניה ביום ראשון.

גבעות מציינת בהודעה היום, כי מטרת האסיפה הינה לשם "מתן הבהרות יזומות לדברים שמפורסמים בכלי תקשורת שונים, שנראה שלא הובנו נכונה, וכן תיקון פרטים לא מדויקים או תיאורים לא נכונים שהופיעו בפרסומים כאמור וכן מתן תשובות לשאלות".