יוניון תטפל בתקציב המדיה של פרויקט השוק הסיטונאי

בימים הקרובים צפוי לעלות קמפיין ראשון לפרויקט הנדל"ן בהשקעה של כ-6 מיליון שקל

חברת המדיה יוניון קיבלה לידיה את הטיפול את בתקציב המדיה של פרויקט השוק הסיטונאי - כך נודע ל"גלובס". בימים אלה צפוי לעלות קמפיין ראשון לפרויקט בהיקף של כ-6 מיליון שקל.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", באחרונה זכה במכרז על תקציב הפרסום של החברה משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. מי שלקח חלק פעיל בניהול המכרז היתה חברת גינדי השקעות.

בתקציבי הפרויקטים של גינדי השקעות טיפל בשנים האחרונות משרד הפרסום לין& לין, אך כשגדלו הפרויקטים של החברה היא החלה לכוון למשרדי הפרסום הגדולים. כך למשל, בפרויקט גינדי סיטי ברמלה אמור היה לטפל גיתם BBDO, אך זה בחר לבטל את ההתקשרות, לאחר שהקבוצה בחרה להתקשר עם חברת מדיה אחרת ולא עם חברת TMF שבה הוא שותף.

המהלך נעשה לאחר שבגינדי השקעות החליטו לנסות ליצור תחרות בין חברות המדיה, במעין מכרז שאמור היה לקבוע מי יטפל בתקציב המדיה של החברה לצורך קידום הפרויקט.

למרות שקמפיינים מעין אלה נחשבים לאטרקטיביים בחברות המדיה, שכן אפשר להרוויח מהם יפה, בחרו רוב החברות שלא לקחת חלק במהלך - אם בשל הסכמה שבשתיקה הקיימת בשוק, לפיה משתדלים שלא להשתתף במכרז כשיש לתקציב משרד העושה קריאייטיב, ואם בשל ניגודי אינטרסים.

מי שבחרה להתמודד על התקציב היתה חברת "מדיו" שבבעלות ישראל דיאמנט (המנהל גם את חברת מרקיורי של ראובני-פרידן). "מדיו" החלה את דרכה כחברה המתמחה בתוכן שיווקי, אך בתקופה האחרונה היא עושה מאמצים להיכנס גם לרכישת מדיה.

נראה כי הפעם החליטו בגינדי לאגף בשלב הראשון את נושא המדיה, והמכרז לא כלל הצעות מסחריות בתחום. עתה, כאמור, נודע כי בקבוצה התקשרו עם יוניון הקשורה בשלמור-אבנון-עמיחי.

אורן יוניוב, מנכ"ל ובעלי יוניון, סרב להתייחס לידיעה.

דובר חברת גינדי השקעות אישר כי אכן חברת יוניון נבחרה במכרז המדיה של קמפיין מתחם השוק בסיטונאי בתל-אביב.