כתב תביעה בפרשת שיכון ובינוי: "מתחזה סדרתי המהווה סכנה"

רביק זרם הציג את עצמו כסמנכ"ל בשיכון ובינוי במהלך מו"מ על פרויקט לחיזוק בניין הרכבת בנווה-אביבים ■ לפני שבועיים חשף "גלובס" כי נציג הדיירים הגיש נגדו תלונה במשטרה

כתב תביעה הוגש היום (א') נגד רביק זרם, שהציג את עצמו כסמנכ"ל בשיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון, במהלך משא-ומתן על פרויקט לחיזוק בניין הרכבת בנווה-אביבים.

כזכור, לפני שבועיים חשף "גלובס" כי נציג הדיירים ברחוב דניאל מוריץ 14 עד 28 הגיש תלונה במשטרה כנגד זרם.

לידי "גלובס" הגיעו מסמכים שהגיש זרם לבעלי הדירות, שעליהם הלוגו "שיכון ובינוי מקבוצת אריסון", בחתימתו של "רביק זרם, סמנכ"ל", וכן מיילים בחתימת "מנהל השיווק של היחידה לתמ"א 38 - שיכון ובינוי". שיכון ובינוי הבהירה כי אין ולא היה כל קשר בינה לבין רביק זרם.

היום, כאמור, הגיש נציג הדיירים יריב לוין תביעה על סך 100 אלף שקל, באמצעות עו"ד יעקב קלדרון, לבית המשפט השלום בהרצליה. לפי כתב התביעה, ניהל זרם משא-ומתן "שלא בתום-לב. לטענת התובע, זרם הינו "רמאי ומתחזה סדרתי המהווה סכנה חמורה לציבור".

בתגובה אמר זרם ל"גלובס" כי לוין הינו "תובע סדרתי". לדברי זרם, "אין בסיס לתביעה; כל מה שהיה זו פגישה אחת בת שעתיים, בה הוצגו הדברים כהווייתם, לאחר שלוין יצר עמי קשר, וכן כמה מיילים. בכל ימי חיי אף פעם לא הוגשה עליי תלונה אחת. תביעתו היא ללא כל ביסוס".