הצלחה ל-ITGI: חתמה על הסכמי הפצה באוסטרליה ובאסיה

החוזים נחתמו במסגרת תערוכת TCT האמריקנית ■ מנכ"ל החברה: "החברה ממשיכה להרחיב באופן עקבי ושיטתי את שווקי היעד ונכנסת למדינות גדולות ומובילות בעולם"

הצלחה לאיטיג'יאי , העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של קבוצת סטנטים המכוסים ברקמה מן החי, מדווחת היום (ג') על חתימת הסכמי הפצה חדשים לסטנט ה-AneuGraft® באסיה ועל כניסה ראשונה ליבשת אוסטרליה.

לצורך כך, חתמה החברה על הסכם הפצה עם שלוש חברות שתשמשנה כמפיצים בלעדיים שלה באזור. החברות הינן מפיצות מובילות לפתרונות וטכנולוגיות רפואיות מתקדמות של יצרני מכשור רפואי גדולים בעולם, ובכלל זה גם מוצרים רבים בתחום הקרדיולוגיה ההתערבותית. הסכמי ההפצה נחתמו ל-3 שנים ומצטרפים להסכם הפצה ומכירה נוסף עליו חתמה החברה בחודשים האחרונים בהודו.

ההסכמים נחתמו במסגרת תערוכת TCT האמריקנית בעקבות ההכרה לה זכה סטנט ה- AneuGraft® מצד בכירים ומובילי דעה בתחום הקרדיולוגיה במסגרת הכנס.

ישראל שרייבר, מנכ"ל החברה ציין כי "חברת ITGI מדיקל ממשיכה להרחיב באופן עקבי ושיטתי את שווקי היעד ונכנסת למדינות גדולות ומובילות בעולם. הכניסה לשוק האוקיאני היא עדות נוספת להערכה ולהכרה הבינלאומית הגוברת לאיכות הסטנטים שלנו. באוסטרליה ובניו זילנד מתבצעים כ-50 אלף צנתורים בשנה ולחברה יש הזדמנות לרכוש נתח שוק משמעותי במהלך השנים הקרובות".