עוד גיוס לסאנדיי-סקיי: השלימה גיוס של 9 מיליון דולר

קרן ההון סיכון, נורווסט ונצ'ר פרטנרס הובילה את הגיוס ■ מנכ"ל סאנדיי-סקיי: "בחודשים האחרונים החברה נהנית מעלייה משמעותית במספר הלקוחות"

חברת הסטארט-אפ סאנדיי-סקיי, העוסקת בתחום ייצור אוטומטי של וידאו, מדווחת היום על גיוס של 9 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס שני. את הסבב הובילה קרן הון סיכון נורווסט ונצ'ר פרטנרס והשתתפו בו גם קרנות ההון סיכון כרמל ונצ'רס וגלובספן קפיטל פרטנרס, שהשקיעו בחברה גם בסבב הקודם.

החברה מבהירה כי ההון שגויס ישמש לחיזוק מערך השווק והמכירות על מנת לתת מענה לדרישה ההולכת וגדלה לתכני וידאו באתרי מסחר. בעקבות ההשקעה סוכם כי שותף בקרן ההון נוורווסט ונצ'רס פרטנרס, דרור נחומי, יצטרף למועצת המנהלים של סאנדיי-סקיי.

בעקבות הגיוס הון אמר מנכ"ל החברה, שמוליק ולר כי הצטרפותה של קרן מובילה כמו נורווסט ונצ'ר פרטנרס לרשימת המשקיעים המרשימה שעומדת מאחורי החברה, תסייע לה להמשיך ולצמוח. "בחודשים האחרונים סאנדיי-סקיי נהנית מעלייה משמעותית במספר הלקוחות", כך אמר.

מייסד כרמל ונצ'רס ויו"ר סאנדיי-סקיי, אבי זאבי, התייחס גם הוא לגיוס ואמר כי כרמל מחויבת להמשיך את תמיכתה בסאנדיי-סקיי יחד עם גלובספן קפיטל פרטנרס. עוד הוסיף כי כרמל שמחה על הצטרפותה של נורווסט קפיטל פרטנרס "מביאה עמה ערך מוסף משמעותי לחברה", לדבריו.