אנג'ל רוצה את שנער כיו"ר רשת: הציע לו 5% ממניות החברה

האופציה להעברת מניות רשת לאורי שנער, לשעבר נשיא זכיינית ערוץ 2 קשת, עלתה במסגרת המו"מ למנותו כיו"ר הזכיינית ■ הערכה: המניות יהיו על חשבון אודי אנג'ל ומיכאל שטראוס

אורי שנער עשוי לקבל 5% ממניות זכיינית ערוץ 2 רשת. ל"גלובס" נודע כי הפיכתו של שנער לבעל מניות בזכיינית עלתה במסגרת המשא-ומתן להפכו מיועץ לחברת עופר מדיה, בראשותו של אודי אנג'ל, ליו"ר החברה, זאת כחלק מהסכם שכר שהוא צפוי לקבל במסגרת תפקידו זה.

המשא-ומתן בין הצדדים עודו נמשך, ואחד הנושאים המרכזיים שעומדים על הפרק הוא היקף פעילותו בזכיינית. נודע כי בעוד שנער מבקש לצמצם את מעורבותו, בעלי המניות הפעילים של רשת מבקשים להפכו ליו"ר פעיל יחסית.

שנער, לשעבר נשיא זכיינית ערוץ 2 קשת, העומד כיום בראש חברת הסטארט-אפ בתחום האנימציה אניבום, מחלק את חייו בימים אלה בין ישראל לארה"ב, שם מצוי בסיס החברה.

פעילותו של יו"ר רשת הנוכחי, יוסי רוזן, מתבצעת כחלק מפעילותו עבור קבוצת החברה לישראל, ולעומתו שנער אמור להגיע כגורם חיצוני לחברה, ועל כן שכרו ותנאי העסקתו אמורים להיות בהתאם.

לאור מצבה הכלכלי של רשת, כחלק משכרו הוצע לשנער להחזיק ב-5% ממניות החברה, ככל הנראה על חשבון מניותיהם של בעלי המניות אודי אנג'ל, בעל השליטה בזכיינית, ובעל המניות הפעיל השני בחברה, מיכאל שטראוס.

באחרונה הכחישה עופר מדיה נמרצות פרסומים לפיהם עומד שנער לרכוש את מניותיו של אביב גלעדי, משותפיה הלא פעילים של רשת. ואכן אפשרות כזו לא עלתה בדיונים בין הצדדים, בהם גלעדי לא לוקח חלק כלל.

כפי שפורסם ב"גלובס", לפני מספר חודשים פנה מנכ"ל רשת אבי צבי לבעלי המניות בבקשה להזרים סכומי כסף לכיסוי חובות העבר של החברה. על כן, הפיכה לבעל מניות בחברה כמו רשת, בפתח עידן המעבר לרישיונות, דורשת אחריות כבדה והתחייבות להזרמה כספית לטובת הפעילות השוטפת של הזכיינית.

למרות שבשוק התקשורת מתחזקת ההערכה כי שנער יגיע בסופו של דבר לזכיינית, ותמונה כזו אף מובהרת לגופים העובדים עם רשת, המשא-ומתן עודו נמשך וטרם הגיע לכדי מיצוי.

אם שנער יסכים להגדיל את מעורבותו בזכיינית, הדבר עשוי להשפיע על פעילותו העסקית האחרת.

בסביבתו של שנער סירבו להתייחס לידיעה.

מעופר מדיה נמסר בתגובה: "לפי שעה מדובר בספוקלציות. לכשיהיה מה לדווח, נעשה זאת".