HOT מציעה חבילת טריפל ללא התחייבות; yes יוצאת בהצעה דומה

(עדכון) - HOT מציעה את כל חבילות הערוצים, אינטרנט במהירות 12 מגה וטלפון עם 1,000 דקות שיחה - ב-315 שקל לחודש ■ yes מציעה גם היא מבצעים ללא התחייבות

שינוי גישה ב-HOT ? חברת הכבלים מודיעה היום (ד') על מהלך שיווקי חדש ומציעה לציבור הצרכנים חבילת "טריפל-פליי" ללא כל התחייבות, במחיר שאינו עולה בהרבה על חבילת טריפל רגילה המוצעת ללקוחות.

במסגרת המבצע מציעה HOT טלוויזיה עם כל חבילות הערוצים, אינטרנט מהיר במהירות של 12 מגה וטלפון עם 1,000 דקות שיחה - בעלות של 315 שקל לחודש, תוך אפשרות להוספת ממיר מקליט HOT מג'יק בתוספת של 19.90 שקל לחודש.

המבצע מיועד ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים בטלוויזיה אשר אינם נמצאים במסגרת תקופת מבצע או התחייבות.

מחירה של חבילת טריפל דומה (ללא ממיר מקליט) עומד כיום על 299 שקל לחודש. בחבילות ההתקשרות הרגילות עם HOT, יש לציין, נהוגה שיטה של קנס ההולך וגדל עם כל חודש במקרה של התנתקות לפני תום תקופת ההתחייבות.

סביון בר-סבר, סמנכ"לית השיווק של HOT, מסרה כי "זהו מבצע חסר תקדים בשוק התקשורת הישראלי, הנותן מענה ללקוחות המבקשים ליהנות מהטריפל של HOT, אך אינם יכולים או אינם מעוניינים להתחייב לתקופת התקשרות. בכך מעבירה HOT את כוח הבחירה לצרכן".

מבצע הטריפל המשודרג לא התחייבות ילווה החל מהערב בקמפיין טלוויזיוני בכיכובם של שחקני הסדרה המצליחה "עספור", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

yes: מבצעים ללא התחייבות

בתזמון לא מקרי, בסמוך להודעת HOT, מודיעה היום גם חברת הלוויין yes על מבצעים חדשים ללא התחייבות - זאת בתוספת 15 שקל מהמחיר הנהוג בחבילות הכוללות התחייבות.

כך למשל, חבילות צפייה ומכשיר yesMaxTotal, שמחירן 255 שקל בהתחייבות ל-3 שנים, מוצעות כעת תמורת 270 שקל לחודש ללא התחייבות.

גם כאן המבצע מיועד ללקוחות קיימים אשר אינם נמצאים בהתחייבות וללקוחות חדשים.

גלי ניר, סמנכ"לית השיווק של yes, מסרה כי "הצעת חבילות צפייה ללא התחייבות היא בשורה לצרכנים, ואנו שמחים להציע אותה לצד מגוון הצעות אחרות".