אבי הוכמן מסיים את תפקידו כמנכ"ל דואר ישראל לאחר 5 שנים

מקורביו טוענים כי ההחלטה שלו ללכת אינה קשורה למינויו של ששי שילה, היו"ר החדש שנכנס לתפקידו רק לאחרונה

אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל, הודיע אתמול בערב על התפטרותו מהתפקיד. הוכמן מכהן בתפקידו כ - 5 שנים והחליט לאחרונה שהגיע הזמן לפנות לדרך חדשה ולחפש תפקיד אחר.

מקורביו טוענים כי ההחלטה שלו ללכת אינה קשורה למינויו של ששי שילה, היו"ר החדש שנכנס לתפקידו רק לאחרונה. הוא הודיע על ההתפטרות לשר התקשורת משה כחלון ולשילה במקביל.


בהודעה שמסר אמר הוכמן כי הוא הגיע לפני 5 שנים לחברה עוד בימיה כרשות הדואר, ומצא רשות ממשלתית עם גירעונות אדירים בהון העצמי ובהתחייבויות האקטואריות לפנסיות של העובדים. חצי שנה לאחר מינויו למנכ"ל הפכה רשות הדואר לחברת דואר ישראל בע"מ.

תחת ניהולו של הוכמן החברה עברה לרווחיות של עשרות מיליוני שקלים מדי שנה מאז הקמתה. הוכמן הוביל מהפכה בדואר ישראל ובתקופתו שודרג מראה הסניפים, רמת השירות עלתה, הוכנסו שירותים רבים חדשים ובנק הדואר עשה כברת דרך משמעותית אל עולם הפיננסים בדרך להפיכתו לבנק מסחרי.


שר התקשורת הודה לאבי על כהונתו הארוכה ובין היתר אמר כי: "אבי הוכמן הוביל את החברה שנות אור קדימה מרשות דואר גירעונית המפסידה מאות מיליוני שקלים מדי שנה אל עבר חברה עסקית משגשגת המעניקה שירותים לכלל אזרחי מדינת ישראל".