בדרך לפוליטיקה: האם קרנית גולדווסר מצטרפת לציפי לבני?

גולדווסר נועדה אתמול עם יושבת ראש מפלגת קדימה לפגישה בה דנו השתיים בנושא הצטרפותה של גולדווסר למפלגה ■ קדימה: "מדובר במגעים ראשוניים ושום דבר עוד לא סגור"

קרנית גולדווסר שוקלת להיכנס לפוליטיקה: אלמנתו של החייל אהוד גולדווסר ז"ל נועדה אתמול (א') עם יושבת ראש מפלגת קדימה ציפי לבני. בקדימה אומרים ש"מדובר במגעים ראשוניים ושום דבר עוד לא סגור".

קרנית, שאיבדה את בעלה אודי גולדווסר במארב מתוכנן של החיזבאללה בלבנון, הפכה לסמל המאבק למען שחרורם של חיילי צה"ל החטופים. עד ליום שבו הוחזרו ארונות הקבורה וכבתה התקווה להשיבם בחיים, היא הניעה את הקמפיין התקשורתי לשחרורם ברחבי העולם. היא זכורה גם בזכות התייצבותה באו"ם מול נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, והאשמתו בכך שהוא האחראי לחטיפת בעלה וחבריו.

כיום היא ממשיכה בעבודתה האקדמאית בטכניון ובנוסף מגישה תוכנית אקטואליה יומית בשם "סטאטוס" לצד איש התקשורת עידן קוולר. בן זוגה, יאיר מרטון בן ה-35, זכור בעיקר כאחד הדוגמנים הישראליים המצליחים בעולם. לאחר שירות צבאי ביחידה מובחרת, הוא עבר לניו יורק ודגמן עבור בתי האופנה החשובים ביותר, ביניהם: ראלף לורן וורס'צה. היום הוא עוזרו הפרלמנטרי של ח"כ זאב ביילסקי מקדימה.

השניים נפגשו כאשר מרטון התארח בתכנית אותה מגישה קרנית. "הם מאוהבים ומבלים זמן רב ביחד" סיפרו מקורבים לזוג. "גם המשפחות כבר מכירות, ואנחנו מאושרים בשבילם", הוסיפו המקורבים.

השתיים אישרו אמש את הפרטים.