הישראלי שנלחם בנטייה האנטי-ישראלית של BBC מועמד לפרס

משרד עורכי הדין של טרוור אסרסון, שמקום מושבו בירושלים, הוכרז כאחד המועמדים בסבב הגמר של פרסי המצוינות השנתיים של לשכת עורכי הדין הבריטית

הישראלי שמנסה להוכיח את נטייתו האנטי-ישראלית של BBC מועמד לפרס הבכיר ביותר בקהילה המשפטית הבריטית. משרד עורכי הדין של טרוור אסרסון, שמקום מושבו בירושלים, הוכרז כאחד המועמדים בסבב הגמר של פרסי המצוינות השנתיים של לשכת עורכי הדין הבריטית, The Law Society of England & Wales.

הפרס מוענק מדי שנה למשרדי עורכי הדין המצטיינים ביותר בבריטניה בקטגוריות שונות של המקצוע. המשרד הירושלמי מועמד לפרס בקטגוריית החדשנות המקצועית. ההכרזה על הזוכים אמורה להתקיים בסוף החודש בלונדון.

משרד עורכי הדין אסרסון (ALO) הוא משרד בריטי שהוקם בירושלים לפני כ-5 שנים על-ידי קבוצת עורכי דין בריטיים בכירים שעלו ארצה. אחד מראשיו הוא טרוור אסרסון, שפרסם שורה של מחקרים שמוכיחים כי השידור הבריטי הציבורי מוטה נגד ישראל.

"אני חושב שה-BBC היתה מרכיב חשוב בהרעלת המוחות של הבריטים ושל צופים ברחבי העולם", אמר אסרסון בראיון ל-G של "גלובס" במארס השנה. "כוח המסר של הרשת גדל והולך, כי הדיווח שלה נתפס כהוגן וכמאוזן. אם זה היה דיווח מכלי עצמאי, העוצמה היתה פחותה בהרבה".

אסרסון, שלא אחת נעשו ניסיונות להשתיקו, נחשב לאחד מעורכי הדין הטובים בבריטניה כיום בתחום הליטיגציה המסחרית.

משרד ALO נבחר כמועמד לפרס לאור המודל העסקי החדשני שלו. מודל זה מבוסס על התופעה הייחודית לישראל, במסגרתה עורכי דין בריטיים מצליחים עולים לישראל בעודם באמצע הקריירה שלהם. רמת עבודתם, בצירוף הוצאות תפעול נמוכות משמעותיות מאלה שבבריטניה, יצרו מצב בו יכול המשרד לספק ללקוחותיו שירות משפטי ברמה גבוהה תמורת שכר-טרחה נמוך בעשרות אחוזים מהתעריף הנהוג.