חנות WomanToGo: מהלך להעלאת המודעות לסחר בנשים

‎‎במסגרת המהלך תיפתח ליום אחד בדיזנגוף סנטר חנות המציעה שירותי "מכירה" של נשים‏

‎‎‏"המטה למאבק בסחר בנשים" יוצא בקמפיין חברתי חדש באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ‏Y&R‏, במרכזו הושקה היום (ג') ליום אחד בלבד בדיזנגוף סנטר בתל-אביב חנות הקונספט "‏WomanToGo‏" המציעה שירותי "מכירה" של נשים לפי טעם אישי.

‏הקמפיין פרו-בונו נועד להוציא את תופעת הסחר בנשים בישראל ממחשכי המרתף אל קדמת הסצנה הישראלית בדיזנגוף סנטר.

הרעיון שעומד בבסיס הקמפיין הוא העברת המסר באמצעות חוויה אישית. בכל מהלך הפעילות, ‏WomanToGo‏ תציע לכאורה שירותי מכירת נשים באמצעות שחקניות ודוגמניות, אשר תוצגנה לראווה בחנות עם תגי מחיר על גופן.

‏המטרה המרכזית של הקמפיין היא החתמת הקהל הרחב על עצומה הקוראת לשר המשפטים ולמשרד המשפטים לאמץ הצעת חוק הקובעת כי צריכת שירותי מין מהווה עבירה שלצידה עונש משמעותי.

‏הקמפיין ילווה בסרטוני טלוויזיה, עיתונות, דיוור, אינטרנט ופעילות ייעודית במקום.