רשת אורט זכתה במכרז מדיה של האיחוד האירופי

רשת החינוך הישראלי תרכז מידע בנושא ננו-טכנולוגיה מעיתונים מרכזיים ברחבי העולם ■ עלות הפרויקט, ששמו NanoChannels, היא 900 אלף אירו

רשת אורט זכתה במכרז מדיה של האיחוד האירופי, במסגרתו תרכז ידע בנושא מדע מעיתונים מרכזיים ברחבי העולם.

רשת החינוך הישראלי זכתה במכרז שניהלו גופי תקשורת אירופאים כמו ה"גארדיאן" הבריטי, "אל מונדו" הספרדי, ו"לה-סטמפה" ו"רדיו ה-24" האיטלקיים.

עלות הפרויקט, ששמו NanoChannels, היא 900 אלף אירו.

גורמים המעורבים בעסקה הופתעו מהזכייה, לאור העובדה כי כלי התקשורת המדוברים נחשבים לביקורתיים במיוחד כלפי ישראל.

במסגרת הפרויקט, תלמידים מאורט ישראל ומבתי-ספר שונים באירופה, בליווי עיתונאים מקצועיים ומדענים, יכתבו תוכן מדעי איכותי שיפורסם בכתבי עת מובילים באנגליה, איטליה וספרד, וישודר גם ברדיו ויופץ במדיה חברתית. המטרה היא להפיץ ולהנגיש ידע בנושאי מדעי ננו-טכנולוגיה לציבור הרחב.

מנכ"ל רשת אורט, צבי פלג, מסר כי "בשנה הקרובה נעבוד גם על מספר הזדמנויות חדשות באפריקה ובאמריקה הלטינית, בהן ננצל את הידע הפדגוגי והארגוני של אורט, ובעזרתו נספק פתרונות למערכות החינוך של מדינות באזורים אלה".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988