"מוצר" בזאפ: קטיה, מידת חזייה 80C, בלונדינית במשקל 57 ק"ג

הקמפיין של מטה המאבק בסחר בנשים לא הסתפק ב"חנות" WomanToGo בדיזנגוף סנטר - ובמראית עין של מוצרים לכל דבר "מעמיד למכירה" באתר זאפ נשים לפי מידת חזייה, משקל וגיל

הקמפיין של "המטה למאבק בסחר בנשים" העמיד למשך יום אחד, יום שלישי, את חנות WomanToGo בדיזנגוף סנטר שבה הוצעו ל"מכירה" נשים - עם תג מחיר ונתונים כמו מידת חזייה, צבע עיניים ושיער, משקל והיקפים.

ואולם, במנוע השוואת המחירים זאפ ה"מכירה" עדיין נמשכת, ושם, בין צעצועים לתינוק לכריות ושמיכות אפשר להקליק על "השוואת נשים" - ולהגיע למסך סינון לפי אותם חתכים, כולל אפשרות לקבל עדכון כשהמחיר יורד, וכולל ציון העובדה שהמשלוח הוא בחינם.

ומי שלא שמע על הקמפיין? מי שיחפש בכל אחד מהמסכים האלה איזו כוכבית מסייגת או הבהרה, כדי למנוע אי-הבנות או פגיעה ברגשות הציבור - יתבדה. רק מי שבוחר באחד ה"מוצרים" ומקליק עליו יגיע לעמוד ה"חנות", womantogo, שבתחתיתו מופיע בכיתוב קטן :"כל המציגות הינן דוגמניות ושחקניות שנבחרו לצורך הקמפיין", ורק לאחר הקלקה נוספת - הפעם על תמונת אחת הנשים - מגיע הסבר על מהות הקמפיין.

סחר בנשים
 סחר בנשים

הצבת הקטגוריה בזאפ מעוררת מחלוקת - האם מדובר בחיזוק האפקט ופעולה למען המטרה של הקמפיין, או שמא במטה למאבק - בשיתוף עם זאפ - עברו את הגבול.

‏המטרה המרכזית המוצהרת של הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, היא החתמת הקהל הרחב על עצומה הקוראת לשר המשפטים ולמשרד המשפטים לאמץ הצעת חוק הקובעת כי צריכת שירותי מין מהווה עבירה שלצידה עונש משמעותי.