שיא במספר המשתתפים בוועידת ה-Expo בשנחאי: כ-70 מיליון

בכנס התקשורת והמחשוב העולמי המתקיים בסין נרשם היום מספר חסר תקדים של משתתפים ■ מבקר סיני:"סין מוצאת עניין בהתחברות לעולם הגלובלי גם ברמה הרוחנית"

ועידת ה-Expo העולמית שנפתחה ב-16 באוקטובר בשנחאי ממשיכה לקצור הצלחה רבה ולהוות אטרקציה גדולה כאשר היום רשמה רמת שיא בהשתתפות של למעלה מ-70 מיליון איש."חדשות מרגשות מוועידת האקספו, הועידה מעודדת את הארגונים והחברות" כך אמר גורם רישמי בשנחאי. סין מארחת בועידת האקספו 2010 משתתפים מ-246 מדינות וארגונים בינלאומיים. וועידת האקספו מהווה מרכז מידע ענק על תקשורת, אינטרנט ועל המדינות הלוקחות חלק במסחר באינטרנט.

"ועידת האקספו היא כמו מוזיאון ענק של תרבויות שונות מכל רחבי העולם" כך אמר מבקר סיני של ועידת האקספו. עוד הוסיף כי הסינים מוצאים עניין בהתחברות לעולם הגלובלי לא רק ברמה החומרית אלא גם ברמה הרוחנית.

בעקבות פתיחה מוצלחת של ועידת ה-Expo העולמית בסין, מדינות רבות הביעו רצון רב לארח את ועידת האקספו העולמית ב-2020. אחת מהמדינות המעוניינות באירוח האירוע הגלובלי בגבולותיה היא תאילנד.

במהלך השבוע האחרון של ועידת התקשורת והמחשוב שיחל מחר עד אמצע השבוע הבא, מספר האורחים המשתתפים יוגבל ל-400 אלף עד 500 אלף בלבד, כך על פי גורם רשמי סיני.