מריל לינץ' מריעים לאפי פיתוח: המלצת "קנייה" ב-26% פרמיה

מחיר היעד למניית החברה עלה ל-1.51 דולר ■ מריל לינץ': "אפי פיתוח היא נהנית עיקרית מהטרנד האחרון ברוסיה" ■ רק לפני שבוע זכתה אפי פיתוח לסקירה אוהדת מכלל פיננסים

החדשות הטובות מכיוון אפריקה לא מפסיקות: אחרי סדרת מימושים מוצלחת, מעלים במריל לינץ' את המלצתם למניית אפי פיתוח, המרכזת את פעילות הקבוצה ברוסיה, ל"קנייה" במחיר יעד הגבוה ב-26% על מחיר השוק של מניית החברה בלונדון. ההמלצה הקודמת של מריל לינץ, נציין, עמדה על "נייטראלי" עם מחיר יעד של 96 סנט למניית אפי פיתוח.

בסקירה שהגיעה לידי "גלובס" מעניקים כלכלני מריל לינץ' מחיר יעד של 1.51 דולר למניה, בציינם כי הם הפכו לחיוביים על סקטור הנדל"ן הרוסי כדרך להגביר חשיפה ראויה לשוק הרוסי המתאושש במהרה, בייחוד הצרכן במדינה.

אפי פיתוח, לדעת הכלכלנים, היא נהנית עיקרית מהטרנד האחרון ברוסיה אבל מדגישים כי להעלאת ההמלצה סיבות נוספות: העלאת תחזיות לשיעורי שכר הדירה והתפוסה ב"קניון רוסיה" במוסקבה, מחיר חוב נמוך יחסית, גישה טוב למימון בנקאי והמשך שיפור התקשורת עם המשקיעים.

נזכיר כי רק לפני שבוע הוציא יובל בן זאב, מנהל מחלקת המחקר בכלל פיננסים, גם הוא סקירה אוהדת למניית החברה במחיר יעד הגבוה בכ-40% על מחיר השוק. בן זאב הדגיש בסקירתו כי הפוטנציאל של החברה טרם הופנם ושווי הוגן למניה צפוי להיות סביב ההון העצמי. "אנו סבורים כי הפרויקטים המובילים של החברה ובראשם קניון רוסיה מגלמים ערך עודף משמעותי על ערכם בספרים", כך העריך בן זאב.