עופר מקצה ללפידות 25% מיולי חיפושי נפט; פרימיום לא תדולל

פרימיום תמשיך להחזיק בשליטה ביולי חיפושי נפט ■ ליולי הסכם לרכישת 10% מהזכויות ב "שרית" ואופציה להקצאת 50% מ-IPC המחזיקה בכ-13.6% מרשיונות "מירה" ו"שרה"

נחתם הסכם השותפות בין יולי חיפושי נפט ולפידות לפיו לפידות תחזיק ב-25% משותפות יולי חיפושי נפט הנמצאת בשליטת חברת פרימיום פי.אי.אייץ' וחברה פרטית בבעלותו של נמרד רינות. בפרימיום ציינו כי כניסתה של לפידות ליולי חיפושי נפט לא תדלל את אחזקותיה של פרימיום וזו תמשיך להחזיק בשליטה.

יולי חיפושי נפט בחרה בלפידות כשותף אסטרטגי להמשך פעילותה בשוק חיפושי הגז והנפט בישראל. אמש אישר דירקטריון יולי חיפושי נפט, בראשותו של אלוף במילואים עמי סגיס, את כניסתה של לפידות בשיעור של 25% לשותפות יולי חיפושי נפט. מהלך זה, נועד להקנות יתרון משמעותי לשני הצדדים הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מקצועית.

יולי חיפושי נפט שהוקמה בסוף חודש יולי השנה אינה בעלת נכסים כלשהם, למעט התקשרות בהסכם לרכישת 10% מהזכויות הבלתי מסויימות ברשיון "שרית" וקבלת אופציה להשתתף ברכישה של עד 10% בקבלת הקצאה של 50% משותפות מוגבלת (IPC) המחזיקה בכ-13.6% מרשיונות "מירה" ו"שרה"

מיולי חיפושי נפט נמסר כי החברה רואה בלפידות חברת מחפשי נפט לישראל את אחד הגופים הותיקים והמובילים בצד המקצועי של תחום חיפושי הנפט. ולכן הכנסתה לשותפות הינה מהלך טיבעי להמשך הפעילות המתוכננת של יולי חיפושי נפט.

מחברת פרימיום המחזיקה ב- 51% ביולי חיפושי נפט נמסר כי השותפות שמרה מקום לצירוף שותף אסטרטגי ולאחר בחינה של חברות שונות במשק הישראלי להצטרפות לשותפות הוחלט כי לפידות הינה השותף המתאים ביותר.