לוג'יטק מחליפה ידיים בישראל: עוברת לבנדא מגנטיק

בתוך כך, השיקה סדרת מוצרים חדשה בארץ - שני אוזניות אלחוטיות ומקלדת המשלבת תאורה אחורית לכפתורים המופעלים באמצעות חיישני תנועה

חברת אביזרי המחשוב לוג'יטק מחליפה ייבואן בישראל לאחר 25 שנים שההפצה שלה נעשתה על-ידי "מעתק". את הזיכיון קיבלה חברת "בנדא מגנטיק" אשר אחראית על יבוא מוצרים של סנדיסק ו-Western Digital.

לדברי אריאל עמור, מנכ"ל בנדא מגנטיק, "רכישת יבוא מותג לוג'יטק מחברת מעתק הינו מנוע צמיחה ומותג משלים לשאר המותגים אשר בנדא משווקת בישראל". עומר שליט, מנכ"ל מעתק אמר, "בעתיד נתמקד בעסקי מכונות הצילום ונפתח עסקים נוספים בתחומים משיקים לאלו".

בתוך כך, לוג'יטק השיקה אתמול סדרת מוצרים חדשה בארץ, הכוללת שני אוזניות אלחוטיות אשר מנטרלות רעשי רקע לתקשורת שקטה - סדרת האוזניות כוללת את דגם ה-H555 וה-H530.

מוצר אחר הוא מקלדת - K800, המשלבת תאורה אחורית לכפתורים המופעלים באמצעות חיישני תנועה. תאורת רקע חכמה המופעלת ומופסקת באמצעות חיישן תנועה. כאשר היד מתקרבת למקלדת התאורה נדלקת ובאופן אוטומטי מתאימה את עוצמת התאורה לסביבה. עם התרחקות מהמקלדת התאורה נכבית על מנת לשמור על חיי הסוללה אשר מאפשרת שימוש אלחוטי עד 10 ימים בין טעינה לטעינה. המקלדת לא מגיעה עם כפתורים בעברית.

בנוסף, החברה השיקה גם שלט חכם במחיר יחסית זול (180 שקל) - דגם Harmony 300. השלט מציע שליטה בעד 4 שלטים בבת אחת, כאשר את התכנות לשלט ניתן לבצע בחיבור למחשב וכניסה לאתר אינטרנט ייעודי שאמור לפשט את ההתאמה שלו למוצרים בבית.

לוג'יטק
 לוג'יטק