בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

עוד בטבלת המותגים המושקעים ביותר השבוע: פרטנר, yes, HOT וגינדי השקעות

בעוד HOT ממשיכה לפרסם בווליום גבוה את מבצע הטריפל ללא התחייבות ומתחילה לתמוך באינטרנט המהיר שלה גם בתוכן שיווקי, בולטת השבוע בזק בקמפיין שממשיך את הקו החדשני שבו נוקטת החברה בתקופה האחרונה.

בדומה למבצעים קודמים במסגרתם העניקה בזק לפטופ תלת-ממד, סטרימר ועוד, גם הפעם מעניקה בזק מתנה יקרת-ערך למצטרפים למסלול ה-NGN שלה: iPodtouch דור 4.

הקמפיין של בזק הוא כמו תמיד קמפיין הארדסייל, ובנוסף ליתרון שבזיהוי עם מותג מוביל כמו אפל, מדובר במוצר משלים לרשתות האלחוטיות אותן מוכרת החברה.

נציין כי בזק כובשת השבוע את המקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים, עם קמפיין באמצעות אדלר-חומסקי-ורשבסקי והוצאה ריאלית לפרסום של כ-2 מיליון שקל.

מלחמה שיווקית נוספת שבאה לידי ביטוי בטבלה השבוע היא מלחמת המודמים הסלולריים המעלה הילוך לאחרונה. פלאפון וסלקום מפנות את מקומן השבוע בחמישייה לפרטנר, הממוקמת במקום השני בטבלה עם מודם ה-netonkey אותו היא מציעה עם חודשיים גלישה במתנה, עם קמפיין באמצעות ראובני-פרידן, המשתמשים בחבורה של קופצי "פוגו סטיק" על מנת להמחיש את מהירות הגלישה.

yes מסרבת לעזוב את החמישייה המובילה וממשיכה עם מהלך "סדרות שלא תוכל לעזוב". השבוע מפרסמת yes את הסדרה "בלו נטלי" עם קמפיין באמצעות מקאן-אריקסון, "סדרה מטלטלת" כהגדרתה.

יש לציין כי הסרטונים של פרטנר ושל yes מרהיבים מבחינה ויזואלית, בדרך-כלל הרבה יותר מהתוכניות בהן הם משובצים.

גינדי השקעות חוזרת לעוד שבוע בחמישייה באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, ומציגה את שכונת המגורים העתידית תוך שהיא משדרת: יוקרה. הגינדים מקציבים למי שטרם רכש דירה עוד מספר ימים - ומציגים את ה-3/11 כתאריך היעד לסיום המכירה.

המותגים המושקעים

1. בזק - 2,052,829 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. פרטנר - 1,681,362 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

3. yes - כ-1,676,325 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. HOT - כ-1,505,007 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. גינדי השקעות - 1,157,584 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 22-28/10/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.