היקף המכירה של נעליים איטלקיות בישראל עומד על 7.5 מיליון אירו

זאת במחצית הראשונה של ‎ 2010■ יצרני הנעליים האיטלקיים יקיימו בסוף השבוע הקרוב כנס במלון דן בתל-אביב, במטרה לחשוף את הקהל הישראלי לחידושים בתחום

יצרני הנעליים האיטלקיים מנסים לבסס עוד יותר את אחיזתם בשוק ההנעלה בישראל: אחרי שבמחצית הראשונה של השנה ייצאו מארץ המגף לישראל יותר מ-406 אלף זוגות נעליים, הם רוצים להגדיל את נפח הפעילות בשוק בארץ.

ביום חמישי הקרוב עתידים יצרני נעליים מובילים מאיטליה, ביחד עם ראשי נציבות הסחר האיטלקית שליד לשכת המסחר איטליה-ישראל, להציג במלון דן בתל-אביב קולקציה חדשה בתחום ההנעלה, במטרה לחשוף את הקהל הישראלי לחידושים בתחום.

על-פי נתוני נציבות הסחר באיטליה, ישראל היא היעד השלישי במזרח התיכון עבור יצרני נעליים איטלקיים. את ישראל מקדימות ברשימה מדינות איחוד האמירויות שבמפרץ הפרסי וערב הסעודית.

בכנס, שיימשך יום שלם, ישתתפו 10 יצרני נעליים ותיקי עור מאיטליה. אלה עתידים להיפגש גם עם חברות וזכיינים מישראל המשווקים את תוצרתם בישראל, במטרה להגביר את הסחר בענף בין שתי המדינות.

לקראת הכנס מסרה לשכת הסטטיסטיקה האיטלקית כי היקף מכירות הנעליים האיטלקיות בישראל, במחצית הראשונה של השנה נאמד ב-7.5 מיליון אירו. עוד מעלים הנתונים כי ב-70% מהמקרים, העדיפו הישראליים נעל שעשויה מעור.