שיכון ובינוי סולאריה תקים מערכת על גג המרכז של רבוע נדל"ן

המערכת בעלות של 16 מיליון שקל תהיה בהספק של 1.1 מגה-ואט, כששיכון ובינוי סולאריה תשכור את השטח מרבוע כחול נדל"ן ב-440 אלף שקל לשנה בהסכם ל-20 שנה

שיכון ובינוי סולאריה, מקבוצת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון, תקים מערכת סולארית בעלות של 16 מיליון שקל על גג המרכז הלוגיסטי שהקימה חברת רבוע כחול נדל"ן, מקבוצת אלון, בבאר טוביה, כך נודע ל"גלובס".

המערכת הסולארית שתוקם תהיה בהספק של 1.1 מגה-ואט, כששיכון ובינוי סולאריה, בניהולה של טלי נחושתן, תשכור את השטח מידי רבוע כחול נדל"ן, בניהולו של זאב שטיין, תמורת 440 אלף שקל לשנה בהסכם ל-20 שנה. כלומר, על פני תקופת השכירות הכוללת יסתכמו דמי השכירות בכ-8.8 מיליון שקל.

בנייתו של המרכז הלוגיסטי של רבוע כחול נדל"ן בבאר טוביה, בשטח בנוי של 23 אלף מ"ר, הסתיימה בחודש שעבר בהשקעה כוללת של כ-100 מיליון שקל, כולל מרכיב הקרקע. חלק מהשטח הלוגיסטי הושכר לקבוצת BEE קמעונאות, זרוע הנון-פוד של קבוצת אלון, שכוללת חברות כמו ורדינון, נעמן פורצלן, "הכל בדולר", ששת, ד"ר בייבי וכפר השעשועים.

שיכון ובינוי סולאריה היא חברה בת של שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, בניהולו של אמיר לוי. החברה מתכננת, משווקת ומתקינה מערכות פוטו-וולטאיות כחלק מאסטרטגיית הקבוצה לקדם את תחום האנרגיות המתחדשות.

לדברי שטיין, "אנחנו רואים בהסכם עם שיכון ובינוי סולאריה אבן דרך לשותפות עתידית בתחום זה והרחבת הפעילות בין שתי החברות, ששתיהן משתייכות לקבוצות מהחזקות במשק. עם השלמת המרכז הלוגיסטי רבוע כחול נדל"ן מקיימת את מה שהבטיחה: לפני שנה וחצי הבטחנו להקים את המרכז הלוגיסטי ותוך שנה ביצענו הקמה, היתרים ושיווק. כעת אנחנו פונים להמשך פיתוחה של הקרקע וליצירת תשואה נוספת ככל שתתאפשר".