דירת גן 5 חדרים על 172 מ"ר בטבריה - שווה מיליון שקל?

למה כן, למה לא ■ מי שמע על דירת גן במחיר של 5,800 שקל למ"ר? מצד שני, מגובה של דירת גן בבניין מוזנח יחסית לא באמת ניתן ליהנות מיופייה המרהיב של הכנרת

למה כן

1. דירת גן בשטח דומה תעלה לפחות פי שתיים באזור המרכז, גם כשהיא אינה צופה לים. ובכלל, מי שמע על דירה - קל וחומר דירת גן - במחיר של 5,800 שקל למ"ר?

2. דירה עם גינה על שפת הכנרת, אבל בתוך העיר, מספקת מצד אחד את החלום לגור בצמוד-קרקע, עם טרמפולינה לילדים וברביקיו למבוגרים, ומצד שני נמצאת מרחק הליכה מבתי ספר ומרכזים קהילתיים.

3. מתישהו תחזור עטרה ליושנה. עוד כמה שנים עתידה טבריה לצמוח ולשנות את פניה לטובה, עם תכנון להקמת 11 אלף יחידות דיור חדשות, אלפי חדרי מלון, ושטחי ציבור ומסחר נרחבים.

למה לא

1. מגובה של דירת גן בבניין מוזנח יחסית לא באמת ניתן ליהנות מיופייה המרהיב של הכנרת, מה שכן אפשרי באזורים אחרים סביב הכנרת ולבטח בבניינים גבוהים יותר בטבריה.

2. אם אתם לא עובדים בתעשיית התיירות ולווייניה, אין לכם מה לחפש בטבריה המהבילה. מקורות פרנסה בתחומים אחרים כמעט אינם בנמצא.

3. טבריה היא אמנם עיר תיירותית ממדרגה ראשונה ומוקד משיכה לצליינים מהעולם, אבל בשנים האחרונות היא עוברת תהליך התחרדות שמשפיע על צביונה, ולא רק בשבתות ובחגים. פרנסי העיר מנסים כיום, בקושי רב, למשוך אוכלוסייה חילונית לטבריה .