מגדל ביטוח משיקה סדרה קומית באינטרנט עם חנה לסלאו

זאת בהשקעה של מיליון שקל ■ המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה של חברת הביטוח להפוך את תחומי הביטוח והפנסיה לנגישים

חברת הביטוח מגדל תשקיע מיליון שקל בהשקת סדרה קומית חדשה באינטרנט בכיכובה של חנה לסלאו ובבימויו של עידו רוזנבלום.

המהלך הוא חלק מהחלטה אסטרטגית שקיבלה מגדל להפוך את תחומי הביטוח והחיסכון הפנסיוני למוצרים ושירותים בשפה שכולם מבינים.

המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בחברה, משה תמיר, האחראי גם על פיתוח הפעילות הדיגיטלית, מציין כי מדובר בגישה שיווקית חדשנית. "על בסיס המתודולוגיות השיווקיות המודרנית ביותר של המיתוג הבידורי (Brand entertainment) אנחנו מפיקים סידרה קומית, בת 7 פרקים באורך של 3-4 דקות כל אחד. חנה לסלאו מגלמת בסדרה את פאני - קוסמטיקאית-על, עם שיטות טיפול חדשניות בעולם האסתטיקה".

ערן גרינברג, מנכ"ל חברת גורני דיגיטל המובילה את המהלך עבור מגדל, מוסיף כי "הפלטפורמות הדיגיטליות הופכות אלטרנטיבה מרכזית לצריכת תכנים עם דגש בידורי, כאשר הפורטלים הגדולים מדווחים על למעלה מ-45 מיליון צפיות בתכני וידיאו בחודש".