חשד לניסיון רצח והתאבדות בנתניה: שני פצועים קשה באירוע ירי

הערכה: הגבר ניסה לרצוח את אשתו - ולהתאבד ■ בתם בת ה-3 נמצאה ■ בבית מחקירה ראשונית עולה כי מדובר במאבטח שהחזיק ברישיון - אשתו הגישה נגדו תלונה בעבר

חשד לניסיון רצח והתאבדות בנתניה: גבר בן 32 וצעירה בת 25 נמצאו הבוקר במצב קשה בדירתם ברחוב האצ"ל בעיר. צוותי משטרה ומד"א שרון שהוזעקו לדירה מצאו את השניים, שכובים בדירה - כשהצעירה סובלת מפצע ירי בראשה, והצעיר מפצע בחזהו. בתם של השניים, פעוטה בת שלוש, נמצאה גם כן בדירה, ולא נפגעה.

"בסביבות השעה 12:00 קיבלנו הודעה למוקד מד"א על גבר שטוען כי ירה באשתו ולאחר מכן ירה בעצמו. למקום נשלחו שתי ניידות טיפול נמרץ ושני אמבולנסים רגילים", סיפר היום לחדשות 2 באינטרנט רפי שבע, פרמדיק מד"א שרון שטיפל ראשון בזירת האירוע. "הגבר כיוון אותנו להגיע לדירה טלפונית, ולאחר שהמשטרה פרצה את הדירה נמצאה אישה ירויה בכל חלקי גופה, במצב קשה, וגבר ירוי בחזהו, גם כן במצב קשה. בדירה נמצאה גם תינוקת, בתם של השניים, שנלקחה על ידי המשטרה".

לאחר טיפול ראשוני בדירה הועברו השניים לבית החולים לניאדו בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד בניסיון הרצח הוא מאבטח שהחזיק בנשק ברישיון, ועבד במוסדות רפואיים.

מהמשטרה נמסר היום לחדשות 2 באינטרנט כי כבר ביולי 2009 פנתה האישה למשטרה בבקשה לקחת מבעלה את הנשק. ואולם, כחודשיים לאחר מכן נסגר התיק בשל עדות נוספת של האישה, שטענה כי היא רוצה לוותר על התלונה משום שלקיחת הנשק מבעלה גרם לפגיעה בפרנסתו.

"מדובר במקרה של ניסיון לרצח והתאבדות", קבע היום סנ"צ עמי אשד, מפקד תחנת משטרת נתניה, בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט. "מצבם של בני הזוג כרגע מוגדר קשה ואנוש והם פונו מהזירה. כוחות תחנת נתניה ומחוז מרכז נמצאים בשלבים ראשונים של חקירה. יש לנו היכרות מוקדמת עם הזוג מלפני שנה, ואנחנו כרגע בודקים את הנסיבות של האירועים הקודמים".