תפוז מציגה עלייה רבעונית של 8% בהכנסות ל-11.4 מיליון שקל

בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-936 אלף שקל, זאת לעומת הפסד של כ-495 אלף שקל ברבעון המקביל של 2009

תפוז , המפעילה אתרי אינטרנט, מסכמת הבוקר (א') את הרבעון השלישי של השנה עם עלייה של כ-8% בהכנסות לכ-11.4 מיליון שקל לעומת כ-10.6 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2009. ברבעון השני של 2010 הסתכמו הכנסותיה של החברה בכ-11.2 מיליון שקל.

הרווח התפעולי הסתכם בכ-1.27 מיליון שקל, עלייה קלה לעומת רווח תפעולי של כ-1.21 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה דיווחה תפוז על רווח נקי של כ-936 אלף שקל, זאת לעומת הפסד של כ-495 אלף שקל ברבעון המקביל של 2009, שנבע בעיקר כתוצאה מהפחתת ההשקעה ב-GetIT.

דן חן, מנכ"ל החברה, מסר כי "השנה קלטנו שתי פעילויות חדשות - רכשנו את חברת נטקרפאט המתמחה בפיתוח אתרים, עיצוב ואפיון ממשקי משתמש ונכנסנו כשותפים באתר הילדים המוביל בארץ 'דף הבית הראשון שלי' - ולשמחתנו אפשר לומר ששתי הפעילויות נקלטו בהצלחה רבה בתפוז ועסקיהן אף התרחבו וצמחו ותרמו לרווחיות הקבוצה".

חן הוסיף כי "אתר blogtv.com שאנו מפעילים בארה"ב החל לייצר הכנסות מפרסום והגדיל את הכנסותיו ביחס לרבעון המקביל וזאת כתוצאה מגיוס מנהל המכירות בארה"ב והודות למאמצים ומשאבים המופנים לתחום זה. כל זאת במקביל להמשך ההשקעה וקידום אתרי החברה באינטרנט והגידול בהכנסות ממכירת פרסום בהם ולהמשך הפעילות המאומצת בתחום התוכן הסלולרי".