מכתשים אגן רוכשת חברות קוטלי חרקים במקסיקו ובקוריאה

השוק ממתין לתוצאות המו"מ בין החברה לכמצ'יינה הסינית ■ התנאים הפיננסים של העסקאות לא נמסרו

בעוד השוק ממתין לתוצאות המו"מ בין מכתשים אגן לכמצ'יינה הסינית, מודיעה היום (ד') החברה לבורסה על ביצוע שתי רכישות אסטרטגיות: חברת Ingeneria Industrtial S.A de C.V. במקסיקו וחברת JK Inc. בקוריאה.

מכתשים אגן חתמה על הסכם לרכישת 100% מהחברה המקסיקנית, והשלימה רכישת 51% מהשליטה החברה הקוריאנית. על פי הערכות החברה, הפעילויות החדשות צפויות לייצר מכירות בהיקף של כ-40 מיליון דולר ב-2010 וצפויות לתרום לתוצאות הכספיות של מכתשים אגן החל משנת 2011.

ממכתשים אגן לא נמסרו התנאים הפיננסים של העסקאות.

החברה המקסיקנית היא חברה פרטית, שהוקמה בשנת 1951 ומכירותיה השנתיות הן כ-30 מיליון דולר. היא יצרנית ומפיצה של קוטלי-מזיקים מבוססי-נחושת - שיטה ירוקה להגנת הצומח, המשמשת בעיקר בחקלאות אורגנית. לחברה הקוריאנית מכירות שנתיות של כ-10 מיליון דולר.

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל החברה, מסר כי "אנחנו מקדמים בברכה את המנהלים והעובדים בחברות במכסיקו ובקוריאה. צוותי הניהול של שתי החברות מוכרים לנו, וכל אחת מהן ממוצבת היטב בשוק היעד שלה. עסקאות אלה מהוות צעד נוסף ביישום האסטרטגיה שלנו להתרחבות בשווקים מתעוררים באמצעות רכישת פלטפורמות קיימות ושימוש בהן לצמיחה עתידית. אני בטוח שהיכולות המחוזקות שלנו בשווקים אלו יספקו לנו הזדמנויות להשיג צמיחה נוספת באזורים גאוגרפיים שהוגדרו על ידינו כבעלי חשיבות אסטרטגית".