סקר הפרסומות: מרקו שומר את HOT בראש הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: מרקו והפסטיגל מזניקים את קמפיין HOT לשיעורי זכירה גבוהים מהממוצע

הפרסומת של HOT בכיכובו של מרקו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מטפסת השבוע לראש טבלת הפרסומות הזכורות. בפרסומת רואים את דמות האנימציה המיתולוגית מרקו צופה בפסטיגל.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 12.2%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.1, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה, כי הצלחת הפרסומת טמונה בכך שהיא מעבירה את המסר המרכזי שלה - קידום תכני הילדים בערוצי HOT - בצורה הומוריסטית וקלילה. בנוסף, הפרסומת חוזרת למתכון שהוכח כהצלחה - ומשלבת את מרקו, שהוא דמות אהודה ויוצרת תחושות של הזדהות ואמפטיה בקרב הצופים.

הפרסומת היא גם האהובה ביותר השבוע. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 0.8, נתון שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות.

יש לציין כי הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות ראובני-פרידן IPG, נכנסה השבוע שוב לטבלאות הפרסומות הזכורות והאהובות, וזאת למרות שלא שודרה מזה שבועיים (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הפרסומת לתלמה, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי גם השבוע נמשכת מגמת העלייה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע. מספרן עומד על 336 בהשוואה ל-288 בשבוע שעבר.

בנוסף, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת עלייה משמעותית ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-40.3 מיליון דולר לעומת כ-36.8 מיליון דולר בשבוע שעבר.

מרקו
 מרקו