גירושים מכוערים: בית המשפט הוציא צו הרחקה לחותנת

עפ"י התביעה, לאחרונה החלה הסלמה במשבר בין הורי האישה לבין הבעל, במהלכה החלה אמה של האישה לכנות את הבעל "רוצח" ואף הטיחה בפניו איום מפורש: "אני ארצח אותך"

בקשה יוצאת דופן לקבלת צו הרחקה הוגשה לאחרונה לבית המשפט לענייני משפחה באשדוד, על-ידי גבר שביקש להרחיק את הורי אשתו מביתו. הגבר, הנמצא בהליכי גירושים, הגיש לאחרונה את הבקשה באמצעות עו"ד רפי שדמי, מומחה לדיני משפחה.

הבקשה מגוללת מערכת יחסים עכורה הכוללת הטרדות, איומים והתעמרויות מצד הורי האישה כלפי הבעל, תוך הסתת ילדיו נגדו. כמתואר בתביעה, אמה של האשה מופיעה כ-5 פעמים בשבוע בביתם של בני-הזוג, תוך שהיא מסיתה את ילדיו של התובע כנגדו.

כמו כן, הבעל מאשים את החותנת בכך שפנתה אל אנשים ומוסדות שלהם זיקה וקשר מסחרי או חברתי איתו, תוך שהיא פוגעת קשות בשמו. לטענתו, אביה של האישה אף הגדיל לעשות והחליף צילינדרים בדירת בתו ובעלה. הוא החל מטפל במכשירים חשמליים בדירה, פירק חלקים מהמקרר המשפחתי וגרם לנזקים קשים הגורמים לפגיעה משמעותית באיכות החיים וברמת החיים של המשפחה כולה.

על-פי התביעה, לאחרונה החלה הסלמה במשבר בין הורי האישה לבעל, במהלכה החלה אמה של האישה לכנות את התובע: "רוצח" ואף הטיחה בפניו איום מפורש: "אני ארצח אותך".

לדברי עו"ד שדמי, באופן אבסורדי התובע איננו יכול לשהות עוד בביתו שלו, וזאת בשל התנהגות החותן והחותנת. לאור כך ביקש עו"ד שדמי מבית המשפט להיעתר לבקשת הגבר ולהטיל על הוריה של אשתו צו הגנה (צו הרחקה) מהבית, שהוא ביתו שלו לכל דבר.

רק לאחר שהגיעו לדיון בבית המשפט נעתרו ההורים לעזוב את בית חתנם - הסכמה שקיבלה תוקף של פסק דין.