הכרם חתמה על חוזה הפצה של מותגי חברת רמי קואנטרו

מותג הדגל של החברה הוא קוניאק רמי מרטן ■ המותג הופץ עד כה ע"י החברה הסקוטית

חברת הכרם קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצה של מותגי חברת רמי קואנטרו. מותגי החברה כוללים את קוניאק רמי מרטן, ליקר קוואנטרו, ברנדי סיינט-רמי, ליקר פסואה, רום מאונט גיי, שמפניה פייפר היידסיג ושמפניה שארל היידסיג. הכרם תחל בהפצת מותגי החברה במהלך חודש ינואר 2011.

עד כה הופצו מותגים אלה בישראל על-ידי החברה הסקוטית. לאחרונה הודיעה הכרם גם על הפצת וודקה סטולי, שהופצה גם היא בעבר על-ידי החברה הסקוטית.

יש לציין כי רמי מרטן הוא אחד המותגים היוקרתיים בענף האלכוהול, אך הוא אינו ממוקם גבוה בטבלת המותגים הנמכרים בישראל.

אריאל אפשטיין, מנכ"ל הכרם, מסר כי "אנו שמחים מאוד על התוספת החשובה והיוקרתית הזו למגוון המותגים שלנו. שיטת המס החדשה וזו הצפויה ב-2014 יסייעו, ותחת הפצתנו מותגים אלה יוזלו משמעותית".

דן ליאור, מנכ"ל החברה הסקוטית, מסר בתגובה: "אחרי מספר שיא של 50 שנות בנייה מוצלחת של המותג רמי מרטן, אנו נפרדים מהמותג. הדבר נובע בעיקר מחוסר הבנה וחוסר גיבוי שלהם את השוק הישראלי, אשר מוצף ביבוא מקביל של המותג. כך או כך, עבור הסקוטית מדובר בכמויות זניחות של מכירה, והפגיעה בנו הינה אפסית. הסקוטית שמה את פעמיה לקראת 2011 עם ארסנל מוצרים מפתיע ומגוון, והיא מרחיבה את פעילותה הן בתחום המותגים החדשים והן בפעילות בשוק הקמעונאי".