פאג"י מסתער על המגזר החרדי: אילו הטבות מציע הבנק?

בין ההטבות: מענקים כספיים עד 2,000 שקל, פטור מדמי כרטיס אשראי, מתנות בפתיחת חשבון חיסכון בהוראת קבע, הלוואות של עד 30 אלף שקל ללא ריבית ועוד

הבנק הבינלאומי , באמצעות בנק פאג"י שבבעלותו, יוצא במהלך שיווקי רחב היקף להגדיל את נתח השוק הקמעונאי שלו בשוק החרדי. בבינלאומי מזהים כי המגזר החרדי צומח מאוד מבחינה כלכלית, ומנסים להגדיל את כוחם בפלח זה, שבדרך כלל אינו מקבל מענה הולם מהבנקים הגדולים.

בה בעת שבתחומים כמזון וכתקשורת החברות מנסות להתאים מוצרים ספציפיים ולפנות באופן ממוקד למגזר החרדי, בבנקאות עדיין לא נעשה מהלך ממוקד לצרכים הפיננסים של המגזר. מנכ"ל הבינלאומי היא סמדר ברבר צדיק, ומנכ"ל פאג"י הוא דב גולדפריינד.

פאג"י השיקה את ה-PSS (רש"ת: Pagi's Stations System) שיטת שלבים שנותנת מענה למה שמכנים בבנק "אופיו הייחודי של מעגל החיים החרדי". בשיטה שלושה שלבים: "התחלה טובה" לזוג צעיר שמתכנן את החיים; "אמצע החיים" למשפחה שמתכננת את החודש הבא; "סידור מלא" להורים שמתכננים את החתונה הבאה.

למצטרפים יציע בנק פאג"י הטבות שונות, בהתאם למיקומם ב"מעגל החיים", כמו מענקים כספיים עד 2,000 שקל; פטור מדמי כרטיס אשראי; מתנות בפתיחת חשבון חיסכון בהוראת קבע; הלוואות של עד 30 אלף שקל ללא ריבית; פטור מעמלות פעולה ע"י פקיד ועמלות ערוץ ישיר; הנחה בסך 35% מעמלת פתיחת תיק משכנתא; הטבות לזוג מתחתן ולאישה היולדת; חוברת הטבות שנתית למוצרי מזון ומסגרת משיכת יתר עד פי ארבעה מגובה המשכורת.

פאג"י הוא בנק ייעודי למגזר החרדי. לפני חודשים ספורים רכש הבינלאומי תמורת 139 מיליון שקל את מניות המיעוט בבנק, והעביר אותו לבעלותו המלאה.

פאג"י סיים את שלושת הרבעונים הראשונים של השנה עם רווח של 24.8 מיליון שקל, כאשר התשואה על ההון הייתה 8%. הבנק פועל באמצעות 19 סניפים ושלוחות הממוקמים באזורי אוכלוסייה חרדית-דתית. יו"ר פאג"י הוא הרב אברהם ורדיגר.