פסגות על אלקטרה: דו"חות טובים, מעלים המלצה ל"קניה"

נקודה חיובית מהותית נוספת בדוח מהווה צבר ההזמנות שעלה ב-3.53 מיליארד שקל בסוף הרבעון השני ל-3.65 מיליארד שקל

אלקטרה , בניהולו של איתמר דויטשר, פרסמה אתמול (ד') את תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה. האנליסט נעם פינקו מפסגות מגיב היום לדו"חות ואומר כי תוצאות מגזר הפרויקטים בישראל היו שונות מהותית מתחזיותינו כאשר היקף ההכנסות ירד משמעותית, בין השאר לאור השפעת החגים. מנגד, הרווחיות הייתה גבוהה משמעותית מציפיותנו.

"כפי שציינו בעבר לא ניתן למדוד חברת פרויקטים כמו אלקטרה בראיה רבעונית, שכן שיעורי הרווחיות עשויים להיות תנודתיים, בהתאם להתקדמות העבודה ותמהיל ההכנסות".

החברה דיווחה על רווח נקי של כ-52.3 מיליון שקל ברבעון, לעומת צפי של פינקו לכ-24.6 מיליון שקל.

במגזר הפרויקטים בחו"ל נרשמה רווחיות מעל המצופה לצד ירידה קלה בהכנסות לעומת הרבעון השני. במגזר השירותים והסחר נרשמה צמיחה יפה במכירות לצד שמירה על רווחיות גבוהה המאפיינת את המגזר. החברה רשמה שערוך לבית אלקו שבנייתו תסתיים בקרוב בהיקף של כ-33 מיליון שקל. בהתאם להערכת השווי יתכן רווח נוסף בסדר גודל דומה לאחר שהבנייה תושלם והבניין יאוכלס במלואו, אומר פינקו.

נקודה חיובית מהותית נוספת בדוח מהווה צבר ההזמנות שעלה ב-3.53 מיליארד שקל בסוף הרבעון השני ל-3.65 מיליארד שקל, רמה שתסייע לשמר את רמת ההכנסות הגבוהה של החברה גם בעתיד.

בשורה התחתונה, אומר פינקו, הגידול הנאה בצבר לצד רווחיות גבוהה מובילים להעלאת מחיר היעד מ-430 שקל ל-456 שקל למניה. דיסקאונט של 25% מצדיק העלאת המלצה מ"תשואת יתר" ל"קניה".