קרב הוופלות של עלית - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית

הפרסומת משולבת האנימציה לוופלים של עלית, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מזנקת השבוע לראש טבלת הפרסומות הזכורות.

הקמפיין החדש של עלית משלב בצורה נהדרת את שתי המדיות המובילות: הטלוויזיה והאינטרנט. בקמפיין הטלוויזיוני המושקע מוזמן הציבור כולו לקחת חלק בוויכוח המשעשע, המתנהל בין "מנכ"ל עלית" לבין הדמות המצוירת ויצמן, ולהכריע אחת ולתמיד איך קוראים למוצר: "ופלים או בפלות?"

במקביל לקמפיין הטלוויזיוני הוקם אתר אינטרנט אינטראקטיבי ייעוד עבור המצביעים, שמציג את תוצאות הבחירות בכל רגע נתון. יתרה מכך, לצורך הקמפיין הוקמו שני עמודים בפייסבוק, בהם מתנהל דיון ערני בשאלה "ופלים או בפלות".

ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה, כי אחת הסיבות המרכזיות להצלחת הפרסומת טמונה בכך שהיא מזמינה את הציבור לגלות מעורבות גבוהה במוצר (לנהל ויכוח עם החברים, להשתתף בדיונים באינטרנט וכו'), וזאת מבלי שהציבור ירגיש כי "מלעיטים" אותו במסרים שיווקיים אודות המוצר.

הפרסומת של HOT, בכיכובו של "מרקו", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ממשיכה להוביל זה השבוע השני ברציפות את טבלת הפרסומות האהובות.

יש לציין כי הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, נכנסה השבוע שוב לטבלאות הפרסומות הזכורות והאהובות, וזאת למרות שלא שודרה מזה 3 שבועות (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

גם הפרסומת לבנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, ממשיכה לככב ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות, וזאת למרות השקעה תקציבית נמוכה מאוד (5,000 דולר) בפרסומת השבוע, כך לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

הפרסומת לויסוצקי, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה משמעותית לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 334, בהשוואה ל-336 בשבוע שעבר.

בנוסף, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת עלייה משמעותית ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-41.8 מיליון דולר, לעומת כ-40.3 מיליון דולר בשבוע שעבר.

ופלים או בפלות
 ופלים או בפלות