מניית היום: נרכשת ב-4 מיליארד דולר ומזנקת במחזור ענק

DLM מזנקת במחזור הגבוה פי 21 מהממוצע ב-3 החודשים האחרונים ■ נרכשת ע"י KKR בפרמיה של 21% ממחירה ב-18 בנובמבר, כשהחלו המגעים לרכישתה

מניית היום בוול סטריט היא Del Monte Foods (סימול DLM בבורסת NYSE), שמככבת היום בזירת המיזוגים והרכישות בוול סטריט, ושמזנקת בחדות ובמחזורים הגבוהים פי 21 ממחזורי המסחר הממוצעים במניה ב-3 החודשים האחרונים.

החברה נרכשת ע"י Kohlberg Kravis Roberts (סימול KKR בבורסת NYSE) תמורת 4 מיליארד דולר, שהם 19 דולר למניה - פרמיה של 5.6% ממחיר הסגירה של המניה ביום רביעי בוול סטריט, ושל 21% ממחיר הסגירה ב-18 בנובמבר, אז החלו המגעים לרכישתה.

DLM היא יצרנית של מזון לבעלי חיים, ובין מוצריה ניתן למצוא את המותגים המובילים Meow Mix ו-Kibbles ‘n Bits. הרוכשת, חברת ההחזקות KKR, תקח על עצמה חובות בהיקף 1.3 מיליארד דולר שצברה הנרכשת. ל-KKR השקעות במגוון תחומים והרכישה תגדיל את הפוזיציה שלה בשוק המזון לבעלי חיים. DLM רשמה בשנה האחרונה הכנסות בהיקף 3.74 מיליארד דולר, והפעילות הנרכשת היוותה כמחצית מהן.

מניית DLM זינקה בשנה האחרונה ב-59% וכיום היא נסחרת תמורת 18.79 דולר למניה, מה שמשקף לה שווי של 3.64 מיליארד דולר. מנייתה של KKR יורדת במסחר היום ל-12.78 דולר למניה והיא נסחרת לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר.