החיים בניו-מדיה: כיצד מתקשרים עם הצרכן בכל מדיום?

מושב מיוחד של ועידת ישראל לעסקים 2010 יתמקד בהשפעות הניו-מדיה על כל תחומי החיים

השנים האחרונות התאפיינו בהופעתן של פלטפורמות ניו-מדיה רבות שהפכו לחלק כמעט בלתי נפרד בכל תחום של חיינו - כלכלי, חברתי ותרבותי. אימיילים, בלוגים, סרטונים דיגיטליים, אתרי חדשות, פייסבוק, אמזון, eBay ואתר ויקיפדיה.

מושב הדיון "החיים בניו-מדיה" שיועלה במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2010 של "גלובס", יתמקד בנושא המרתק של הניו-מדיה על כל רבדיו והשפעותיו, ידון בזירות המדיה השונות וכיצד מתקשרים עם הצרכן בכל מדיום.

המושב ייערך במעמד שר התמ"ת בנימין בן-אליעזר, שהתבטא לא מזמן כי "מגזר הניו-מדיה יכול לשמש מנוע צמיחה משמעותי עבור הכלכלה הישראלית. מנהיגי חברות רב-לאומיות משקיעים מיליונים ברעיונות ובמוצרים ישראליים".

את דברי המבוא לדיון יישא קרלו דה-סארו ביאונדי, סגן נשיא גוגל למדינות דרום ומזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

בין אורחי המושב יהיה ספנסר רייס, כתב ועורך מגזין "Wired", מגזין הטכנולוגיה מהמובילים בעולם. רייס מתמחה בהשפעה הגלובלית של החדשנות ובהשפעת הטכנולוגיה על האדם ושימש בעבר ככתב "ניוזוויק" באסיה, אפריקה, המזרח התיכון ואמריקה הלטינית והתמקד בהשפעה הגלובלית של החדשנות.

אורחים נוספים יהיו איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי; איריס בק, מנכ"לית מקאן-אריקסון; אראל מרגלית, שותף-מנהל ומייסד קרן JVP. את המושב ינחה מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל ומנהל אזורי דרום אפריקה ויוון.

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס", המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 13-12 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר של הוועידה: www.globes.co.il/conf2010