הנקראות ביותר

אפקט "מאסטר שף": גידול במתחברים לערוץ האוכל

מנתוני חברת ענני תקשורת עולה כי יש עלייה של כ-4.5% במספר המתחברים לערוץ בקרב מנויי HOT ועלייה של כ-7% בקרב מנויי yes

קדחת הבישול מגיעה גם אל הטלוויזיה הרב-ערוצית: חברת ענני תקשורת מדווחת על זינוק במספר המתחברים לערוץ האוכל.

מנתוני החברה עולה כי יש עלייה של כ-4.5% במספר המתחברים לערוץ בקרב מנויי HOT ועלייה של כ-7% בקרב מנויי yes.

הערוץ משודר כיום בשתי הפלטפורמות (אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-HOT), ומספר המנויים עליו חצה את רף 100 אלף. הערוץ נחשב לאחד מהערוצים בתשלום בעלי קצב הגידול הגדול ביותר.

לדברי שרון למברגר, מנהל ערוצי הלייף סטייל בענני תקשורת, "הצלחתה של 'מאסטר שף' הוכיחה בצורה מובהקת את מה שאנחנו זיהינו כבר לפני 3 שנים - והוא שקהל צרכני הקולינריה הטלוויזיונית עולה בהתמדה. ערוץ האוכל ממשיך להיות בית חם 24 שעות ביממה לאלה שמאסו בתכניות האקטואליה והשעשועונים ורוצים להעשיר את עולמם בחוויה קולינרית מדהימה, בלי לקום מהספה ובמחיר חודשי של מנת פלאפל".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות