פימי משקיעה 30 מיליון דולר בפריורטק לפי 25 שקל למניה

ישי דוידי: "פריורטק פועלת בתחומים בעלי פוטנציאל צמיחה ורווחיות משמעותיים. לחברה יש ידע ייחודי בכל אחת מהחברות בהן היא שולטת"

קרן פימי משקיעה 30 מיליון דולר בחברת פריורטק ממגדל העמק במתכונת של הלוואה ואופציות-הלוואה בהיקף של 15 מיליון דולר לתקופה של 5 שנים ובנוסף אופציות בהיקף של 15 מיליון דולר להשקעה בחברה, במחיר של 25 שקל למניה. ההלוואה והאופציות כפופות לעידכונים והתאמות שונות. מחיר המניה בבורסה עומד על 20 שקל למניה.

פריורטק הינה חברת אחזקות המתמחה בתחום תעשיית האלקטרוניקה ושולטת בשלוש חברות מובילות בתחומן: קמטק , העוסקת בייצור מערכות בדיקה אופטיות לתעשיית המעגלים והמוליכים למחצה, פיסיבי ואמיטק.

ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל פימי, ציין כי "פריורטק פועלת בתחומים בעלי פוטנציאל צמיחה ורווחיות משמעותיים. לחברה יש ידע ייחודי בכל אחת מהחברות בהן היא שולטת. התחומים שבהם עוסקות קמטק ,פי סי בי ואמיטק, נמצאים במגמה חיובית והשילוב עם הניסיון הרב של המנהלים בחברות יוביל להערכתנו להמשך התבססות ופיתוח שלהן בשווקים בהם הן פועלות."

פריורטק מחזיקה בכ-62% ממניות קמטק. שווי קמטק עומד על כ-270 מיליון שקל. פי.סי.בי טכנולוגיות עוסקת בייצור מעגלים מודפסים והרכבות של מערכות אלקטרוניות. פריורטק מחזיקה בכ-68% ממניות פי.סי.בי הנסחרות כיום בישראל בשווי של כ-106 מיליון שקל.

אמיטק, חברת בת בבעלות מלאה של פריורטק פיתחה טכנולוגיה ייחודית לייצור מצעים לרכיבים אלקטרוניים (IC- Substrates), אשר כיום, ביחד עם שותפה הסיני נמצא בתהליך ייצור המוני תוך הצגת צמיחה.

קרן פימי הינה קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל (הון של 1.25 מיליארד דולר), שמתמחה בהשקעות בשני אופנים, האחד - רכישת שליטה בחברות, באמצעות השקעה בחברות רלוונטיות, והשני - השקעות פיננסיות. הקרן שותפה מלאה לתהליך השבחה ריאלי של החברות בהן השקיעה.

עד כה השקיעה הקרן ב- 63 חברות, ביצעה כ- 30 מימושים והיקף עיסקאות בלמעלה ממיליארד דולר. תחומי ההשקעה של הקרן כוללים את מרבית ענפי התעשיה, המסחר והשירותים. הקרן השלימה בסוף שנת 2007 גיוס של 500 מיליון דולר לקרן הרביעית.