מחיר ערוץ 20 של "האח הגדול" מתייקר מעונה לעונה

אתר "כמה זה?": בעונה הראשונה ערוץ 20 נפתח בחינם; בעונה השנייה הערוץ עלה 10 שקל לחודש ו-30 שקל לכל העונה; ובעונה הקרובה יעלה הערוץ 14 שקל לחודש ו-42 שקל לכל העונה

במוצאי שבת תעלה לשידור העונה השלישית של "האח הגדול" מבית קופרמן הפקות וזכיינית ערוץ 2 קשת. למי שהספיק לשכוח, נזכיר כי העונות הקודמות זכו אמנם לביקורות רבות, אך גם לאחוזי צפייה גבוהים ביותר.

עבור המכורים, הצפייה בתוכנית אינה מסתכמת בשעות השידור של ערוץ 2, אלא הרבה מעבר לכך, שהרי גם ב-HOT וגם ב-yes ניתן להזמין את ערוץ "האח הגדול", ערוץ 20, ולצפות בשידורים החיים 24 שעות ביממה כדי לדעת מה קורה בכל רגע נתון.

ממעקב שנערך באתר "כמה זה?" להשוואת שירותי התקשורת בישראל (www.kamaze.co.il) עולה כי מעונה לעונה מתייקר התשלום על צפייה בערוץ 20: "אולי זה נשמע כפרוטות, אך מסכום חד-ספרתי לחודש הגענו לסכום דו-ספרתי לחודש", אומרת ליאת נחום, מנהלת התוכן באתר "כמה זה", "מה גם שהתשלום הוא לחודש - לא לכל העונה, אל תתבלבלו".

תזכורת: בעונה הראשונה ומעוררת ההדים הוצע ערוץ 20 למנויי HOT בלבד וללא תשלום נוסף. רק בעונת ה-VIP שלאחר מכן נפתח הערוץ גם ל-yes, ונגבה עבורו תשלום נפרד - תחילה תשלום חד-פעמי, ובעונה השנייה עבור כל חודש.

גם השנה, כמו בשנים קודמות, בשבוע הראשון לשידורים הערוץ יהיה פתוח ללא תשלום - מה שמבטיח שרבים יתפתו להיכנס לעניינים ולהתמכר, ויש להניח כי רק מיעוטם יתנתקו כעבור חודש.

הוצאה גם בסלולר

דרך נוספת לצפות בשידורים החיים של "האח הגדול" היא מהסלולרי לבעלי מכשירי דור 3 ומעלה, כאשר חשוב שיהיה מסך איכותי לחוויית צפייה טובה. השנה הוצבו בבית "האח הגדול" מצלמות המיועדות לסלולר, כך שאפשר לבחור מאיזה מצלמה לצפות. כמו כן, תוכלו להוריד תכנים שונים למכשיר הסלולר, כגון: מוזיקת "האח הגדול", סמסטון, נעימת הגמר ועוד. חשוב לזכור כי כל הפעולות האלה עולות לא מעט כסף והן אינן חינמיות.

מלבד רכישת ערוץ 20, ניתן לצפות בשידורים, בקטעים גם באתר האינטרנט של קשת, mako, ללא תשלום. האתר מאפשר להוריד סרגל כלים לצפייה ישירה בשידורי "האח הגדול" 24/7 ובכל תכני העונה, לנהל צ'אט חי ואפילו לקבל מערכת קבלת התראות.

11
 11