ה-miniUFO 2 של iqua - דיבורית מוצלחת לרכב

נהגים רבים בישראל מדברים בסלולרי בזמן הנהיגה ברכב, וחלקם גם מסמסים בזמן הנסיעה, למרות הסכנה ■ מדובר במוצר עם סאונד טוב, שיפטור אתכם מקנסות על שיחות בנהיגה

נהגים רבים בישראל מדברים בסלולרי בזמן הנהיגה ברכב, וחלקם גם מסמסים בזמן הנסיעה, למרות הסכנה. בעוד שלשימוש השני, של כתיבת הודעות SMS אין פתרון טכנולוגי מוצלח, שיציע לנו הקראה של הודעות בעברית וגם אפשרות להכתיב אותם למכשיר, דווקא לניהול שיחות יש פתרונות מספיק טובים - דיבוריות. התקנה של דיבורית קבועה גורמת לחלק מהאנשים חוסר נוחות, כאשר בשוק קיימים מגוון דיבוריות בלוטות' ניידות שמאפשרות בקלות ולנהל את השיחות בצורה קצת יותר בטוחה מאשר באמצעות הרמקול של הטלפון.

עיצוב: הדיבורים מדגם miniUFO 2 של חברת iqua הפינית מעוצבת כחללית קטנה ועגולה. הדיבורית מתחברת יחסית בקלות למגן השמש באמצעות תופסן. החיסרון של התופסן הוא שהוא עשוי ממתכת, מה שעלול להזיק, בשימוש לא זהיר, לריפוד של מגן השמש. תליית הדיבורית על מגן השמש, מחייבת להשאיר אותה פתוחה כל הזמן, מכיוון שהמכשיר נתלה על הצד הפנימי שלה. הדיבורית מגיעה עם מדבקה, שמאפשרת להניחה במקום אחר בסביבת הנהג.

סאונד וכפתורים: השימוש בדיבורית פשוט: למכשיר שלושה כפתורים, שניים לשליטה בווליום והשלישי הוא כדי לענות לשיחה ולנתק. איכות הסאונד מוצלחת. ברוב המקרים, לא היתה בעיה לאנשים שדיברו איתנו לשמוע אותנו בצורה טובה. הרמקול סיפק סאונד חזק, גם כשהרוח עשתה רעשים מעבר לחלונות הסגורים שלנו.

יכולות נוספות: חיבור לשני טלפונים בו זמנית, מה שמאפשר לאנשים שמחזיקים שני קווים לבצע את השיחות שלהן מאותה דיבורית. כאשר מתנהלת שיחה מקו אחד, הדיבורית מנתקת את עצמה מהטלפון השני, ומיד לאחר שהשיחה מסתיימת, היא מתחברת לטלפון המנותק ממנה בצורה אוטומטית.

סוללה: על-פי נתוני היצרן, הסוללה אמורה להחזיק 10 שעות דיבור ועוד 450 שעות המתנה. מה שחבל הוא שהמכשיר המגיע עם מטען לרכב עובד עם כבל USB, רק שהחיבור לדיבורית הוא באמצעות חיבור מיוחד לדיבורית.

בשורה התחתונה: מדובר במוצר עם סאונד טוב, שיפטור אתכם מקנסות על שיחות בזמן נהיגה.

מחיר: 325 שקל.

ציון: 8.5.

הייטק miniUFO
 הייטק miniUFO